  • 1. Data: 2014-05-27 15:31:02
    Temat: Praca elektryk monter ZE
    Od: fifak <f...@o...pl>

    PRACOWNIK A:
    20 lat pracy jako monter NN w dużym ZakładzieEnergetycznym(ZE), pensja
    2700 brutto + zniżka na energię + dodatki + premia roczna.

    W tym roku ZE zatrudnił firm zewnętrzną do prac wykonywanych przez
    PRACOWNIKA A, PRACOWNIK B tej firmy zewnętrznej robi to samo ale
    ilościowo 2x więcej, za 2000zł brutto bez dodatków.

    Ceny energii nie zmieniły się.

    Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają
    ich interesom.

    pozdrawiam elektryków

  • 2. Data: 2014-05-27 15:37:01
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-27 15:31, fifak pisze:
> [...]
    >

    > Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    > zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają

    Ale o co chodzi? Czemu pozostałe 28 milionów nie zagłosowało na
    innych/lepszych kandydatów?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2014-05-27 15:38:01
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 27.05.2014 15:31, fifak pisze:
> [...]
    >

    > Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    > zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają

    Ale jaki to ma związek z wyborami, że o tematyce grupy nie wspomnę?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2014-05-27 16:32:25
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-05-27 15:31, fifak wrote:
    (ciap)

    > Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    > zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają
    > ich interesom.

    Przywdziej żałobę po generale.

    Włodek

  • 5. Data: 2014-05-27 17:06:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 May 2014 15:31:02 +0200, fifak <f...@o...pl> wrote:
> [...]
    > PRACOWNIKA A, PRACOWNIK B tej firmy zewnętrznej robi to samo ale
    > ilościowo 2x więcej, za 2000zł brutto bez dodatków.

    Co się stało z pracownikiem A? Czy ZE nie ma prawa ciąć kosztów?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-05-27 17:15:41
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 17:06, Marek wrote:
    > pensja
    >
    > Co się stało z pracownikiem A?

    jak co?

    wylecial z roboty na bezrobocie

  • 7. Data: 2014-05-27 17:18:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2014 15:31:02 +0200, fifak napisał(a):

    > Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    > zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają
    > ich interesom.

    Nie wystarczy nauczyć się pisać by to robić z sensem. Zapewne nie
    głosowałeś i dobrze się stało. Lepiej żeby osobnicy o IQ podobnym twojemu
    tego nie robili :)
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2014-05-27 17:18:35
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    lepszy numer jest z przydzielaniem obowiązków... i zapłatą...

    jakaś cipa która jedynie dzwoni i odbiera telefony w których podaje
    adres firmy w której pracuje do której dzwoniący ma przywieźć uszkodzony
    sprzęt - zarabia 3 średnie krajowe, a serwisanta zatrudnili na 1/4 etatu...

    tu już nie chodzi o fakty, ekipa tuska jest po prostu jebnięta...

    ja tam mam satysfakcję, że na nich nie głosowałem...

    a o takich sprawach dyskutujemy na praca.dyskusje... ;o))))

  • 9. Data: 2014-05-27 17:32:10
    Od: Mirek <m...@p...net>

    Przychodzi tusk, donald tusk i tupta:

> [...]
    > adres firmy w której pracuje do której dzwoniący ma przywieźć uszkodzony
    > sprzęt - zarabia 3 średnie krajowe, a serwisanta zatrudnili na 1/4

    Ale ta cipa daje dupy szefowi, a serwisant nie.
    Gdyby szef był pedałem, wtedy zapewne jego serwisant zarabiałby 3 średnie
    krajowe.

  • 10. Data: 2014-05-27 17:32:22
    Od: Marek <f...@f...com>