  • 21. Data: 2013-01-26 18:14:20
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ke12b1$ab6$...@d...me...

    > Wiesz co? Po Twoich postach kupię sobie kapelusz.

    Dlaczego uważasz, że to kogoś obchodzi?

  • 22. Data: 2013-01-26 18:28:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 17:25, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ke0ri6$767$...@n...task.gda.pl...

    > Nie, to Ty piszesz jak rasowy kapelusznik.

    W Twoich ustach - to komplement. Dzięki.

    --
    MN

  • 23. Data: 2013-01-26 19:30:08
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    > Dlaczego uważasz, że to kogoś obchodzi?

    Rozumiem, że nie obchodzi Cię to o czym piszesz.
    Oryginalne :-)

    Szymon

  • 24. Data: 2013-01-26 19:46:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-26 12:53, Jaroslaw Postawa pisze:

    > Wrocław, "rondo" na Powstańców Śląskich. Nauczyłem się, że nigdy, pod
    > żadnym pozorem nie można na nie wjeżdżać równo z innym samochodem.
    > Niemal wszyscy mają problem z trzymaniem się swojego pasa.
    Bardziej zjebanego organizacyjnie ronda jak to nie widziałem, jak i
    pasów których mają trzymać się kierujący. Od niedawna zrobili z dwóch,
    trzy pasy. Tak samo jak dojazdy do ronda. Ciasno tam jak h.. Owszem pasy
    są malowane, ale na tej kostce po dwóch miesiącach zanikają i każdy
    jeździ na czuja. A jak już taki z prowincji wjedzie, to ani go z prawej
    ani z lewej.
    > Dzwonów parę już tam widziałem. Jakoś mało kto zapieprza, więc Twoja teoria jest
    > nieco do bani.
    Często tamtędy jeżdżę i jakoś dzwonów tam nie widzę. Za to widzę matołów
    którzy mając zielone światło do przejazdu przez torowisko (od Kamiennej
    w stronę Zaporoskiej) zatrzymują się na STOPie i blokują wszystkich z
    tyłu LOL
    Następnie jak taki matoł ruszy, to pozostali cisną w pedał ostro by
    jeszcze na styk zdążyć przed zmianą świateł, a i często zjeżdżają po
    zmianie. I tu tworzą się niebezpieczne sytuacje zwłaszcza że to miejsce
    jest często zakorkowane.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 25. Data: 2013-01-26 19:49:16
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 01:21, Kris_Polska pisze:
    > czas skonczyc z rozdawnictwem i nieskonczona liczba egazaminow

    hahaha albo ta :

    http://www.liveleak.com/view?i=ce2_1359208798

  • 26. Data: 2013-01-26 20:54:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem, że nie obchodzi Cię to o czym piszesz.

    Masz kłopoty z logiką, to nie ja pisałem o Twoich nakryciach głowy, tylko Ty
    sam.

  • 27. Data: 2013-01-26 20:54:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ke13n0$v9i$...@n...task.gda.pl...

    > W Twoich ustach - to komplement.

    Ale tylko dla debili.

  • 28. Data: 2013-01-26 21:05:09
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-01-26 12:58, masti pisze:

    > i to jest większość sytuacji? Pała z logiki.

    Powiem Ci, że ja od dłuższego czasu widzę coraz mniej "zapierdalaczy".
    Wręcz przeciwnie - irytują mnie tacy, co poza obszarem zabudowanym jadą
    60-70. Co do sytuacji niebezpiecznych, to też rzadko takowe mam z
    jadącymi za szybko. Czasami któryś przeceni możliwości auta przy
    wyprzedzaniu, ale znacznie częściej widuję takich, co uważają, że na
    skrzyżowaniu równorzędnym pierwszeństwo ma ten jadący prostu,
    zmieniający pasy bez patrzenia w lusterka, robiący skręty jak ulubieniec
    Megrimsa, siedzący na zderzaku, zmieniający pasy po 20 razy w ciągu
    kilkunastu sekund i tym podobne nieogarnięte sieroty.

  • 29. Data: 2013-01-26 21:13:30
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2013-01-26 19:46, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > są malowane, ale na tej kostce po dwóch miesiącach zanikają i każdy
    > jeździ na czuja. A jak już taki z prowincji wjedzie, to ani go z prawej
    Nawet jak pasy widać, to wielu nie potrafi się ich trzymać. A że
    zaprojektowane do bani to się zgadzam.

    > Często tamtędy jeżdżę i jakoś dzwonów tam nie widzę.
    Bo to dzwony "kameralne". Ot ktoś kogoś puknął, bo nie wyhamował albo
    obcierka przy ścięciu pasa. Ostatni widziałem we wtorek. Zresztą przy
    prędkościach tam rozwijanych dość łatwo uniknąć problemów, a jak coś, to
    szkody niewielkie. Ale powiem Ci, że gdybym nie wiedział i nie uważał,
    to praktycznie co 2-3 trzeci przejazd mógłbym sobie zafundować darmowe
    lakierowanie zderzaków. Wystarczy od strony Hallera pojechać środkowym
    pasem trochę z tyłu auta na lewym pasie.
    > Za to widzę matołów
    > którzy mając zielone światło do przejazdu przez torowisko (od Kamiennej
    > w stronę Zaporoskiej) zatrzymują się na STOPie i blokują wszystkich z
    > tyłu LOL
    A wiesz, że tam Policja za to łapie? Według nich te światła są tylko do
    przejścia dla pieszych, a nie przejazdu przez torowisko. Ja sam nie
    staję, ale ludziom się nie dziwię.

  • 30. Data: 2013-01-26 22:17:53
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-26 21:13, Jaroslaw Postawa pisze:

    > A wiesz, że tam Policja za to łapie? Według nich te światła są tylko
    > do przejścia dla pieszych, a nie przejazdu przez torowisko.

    Bzdura.
    Gdy jest zielone tramwaje maja zakaz wjazdu, a ci z Powstańców od
    Wielkiej maja czerwone.
    Znak STOP obowiązuje w momencie niedziałania sygnalizacji świetlnej.

    > Ja sam nie staję, ale ludziom się nie dziwię.

    A ja się dziwię.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/