  • 1. Data: 2013-01-25 22:59:56
    Temat: zbiornik LPG
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Witajcie, 21 listopada 2003r. wystawiono świadectwo jakości i gwarancje
    na mój zbiornik gazu.

    Na mój stan wiedzy to ma ono ważność 10 lat, czyli kończy się 21
    listopada 2013r.

    Przegląd muszę zrobić w kwietniu 2013r - przepuści mnie ze zbiornikiem
    czy nie? Jak myślicie?

  • 2. Data: 2013-01-26 00:51:29
    Temat: Re: zbiornik LPG
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-25 22:59, PlaMa pisze:
> [...]
    > listopada 2013r.
    >
    > Przegląd muszę zrobić w kwietniu 2013r - przepuści mnie ze zbiornikiem

    Skróci termin BTP do ważności legalizacji zbiornika.

  • 3. Data: 2013-01-26 01:25:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 00:51, scobowski pisze:

    > Skróci termin BTP do ważności legalizacji zbiornika.

    czyli jak pojadę na przegląd w kwietniu to dostanę go tylko do listopada
    a w listopadzie będę musiał go zrobić raz jeszcze?

  • 4. Data: 2013-01-26 01:37:06
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 01:25, PlaMa pisze:
    > czyli jak pojadę na przegląd w kwietniu to dostanę go tylko do listopada a w
    > listopadzie będę musiał go zrobić raz jeszcze?

    Tak będziesz musiał zalegalizować zbiornik ponownie lub go wymienić.

  • 5. Data: 2013-01-26 02:00:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 01:37, Kamikazee pisze:

    > Tak będziesz musiał zalegalizować zbiornik ponownie lub go wymienić.

    ech... a myślałem, że to odwlecze o jeden rok ^^

  • 6. Data: 2013-01-28 11:43:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 25 Jan 2013 22:59:56 +0100, w <kduv8u$cj8$1@news.task.gda.pl>, PlaMa
    <m...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > listopada 2013r.
    >
    > Przegląd muszę zrobić w kwietniu 2013r - przepuści mnie ze zbiornikiem

    Przepuści i dostaniesz przegląd na rok.

  • 7. Data: 2013-01-28 11:43:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 26 Jan 2013 02:00:22 +0100, w <kdv9ra$7ep$1@news.task.gda.pl>, PlaMa
    <m...@w...pl> napisał(-a):

    > ech... a myślałem, że to odwlecze o jeden rok ^^

    Odwlecze :).

  • 8. Data: 2013-01-28 11:53:03
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Przegląd muszę zrobić w kwietniu 2013r - przepuści mnie ze
    > zbiornikiem czy nie? Jak myślicie?
    Tak

    --
    Marek