  • 41. Data: 2013-01-28 13:48:31
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris_Polska wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ke0cdk$puu$1@news.task.gda.pl...

    > zauwaz iz wlasnie ci spokojnie jadacy kierwocy sa zagrozeniem....
    > wiecznie sie wloka stwarzajac korki na krzyzowce kisza minutami
    > nigdy nie maja pewnosci
    > najlepiej jakby jechal ktos przed nimi na wabia...

    no pewnie, wkurwiaja nakręconych adrenaliną niedoszłych rajdowców...

    mnie też wkurzają wlekący sie kapelusznicy ale staram sie zachować spokój.
    Bo wypadki w których giną ludzie nie powodują wlekący sie tylko ci co ich
    ponosi i zaczynają popierdzielać bez sensu po drodze. Kilka razy też mnie
    poniosło i potem z perspektywy stwierdzałem że nie warto było a mogło sie
    źle skończyć.

    W życiu miałem kilka kolizji w tym dwie z mojej winy ale pozostałych też
    mogłem uniknąć gdybym jechał odrobinę mniej ofensywnie. Spokojniejsza jazda
    pozwala uniknąć zagrożenia ze strony innych użytkowników drogi. Często jest
    kwestia czasu reakcji i przedmości przy 70 zdążysz przy 95 już nie.

  • 42. Data: 2013-01-28 13:50:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ke0ri6$767$...@n...task.gda.pl...

    > Nie, to Ty piszesz jak rasowy kapelusznik.

    czego by złego nie powiedzieć o kapelusznikach i innych zawali drogach to
    jednak to nie oni zabijają ludzi na drodze, zabijaja mistrzowie kierownicy
    przekonani o swoich ponadnaturalnych umeijętnościach jako kierowcy.

    przypomnij sobei któy to keirowca rajdowy zabił sie na przejeździe
    kolejowym.

  • 43. Data: 2013-01-28 13:51:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Ty zacząłeś, do siebie pretensje.

    > Mylisz się, na drodze nie spotykam zbyt dużo agresywnych typów, którzy
    > koniecznie muszą demonstrować wszem i wobec swoje chore kapelusznicze
    > poglądy.
    > Na pewno jest ich mniej niż na tej grupie.
    > Więc nie mam problemu ze spokojną i bezpieczną jazdą.

    dlaczego w to nie wierzę?

  • 44. Data: 2013-01-28 13:53:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    > wiadomości grup
    net...

    > Nie, natomiast wychodzi, że zagrożenia sprawiają nie tylko tacy co
    > mają nadmiar testosteronu, ale również tacy co mają jego niedobór, co
    > kapelusze bardzo chętnie pomijają.
    > I nie sposób się z nim nie zgodzić, zwłaszcza że tych drugich jest
    > więcej i większe szanse, że się na takich natkniesz na drodze.

    ale to nie ci wlokący sie zabijają innych tylko ci co popierdalają bez sensu
    bo sie zdenerwowali an kapelusznika, jak ktoś nei potrafi panować na nerwami
    to powinien sie mocno zastanowić czy prowadzenie pojazdu jest dla niego.

    Warto mieć odrobine samokrytyki, zamiast samouwielbienia.

  • 45. Data: 2013-01-28 14:00:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aron wrote:
    > statystycznie najwiecej wypadkow powoduja kobiety i kapelusznicy -
    > tyle ze zwykle sa to wypadki stosunkowo nieszkodliwe typu jakies
    > stluczki, zarysowania itp.
    >
    > natomiast prawdziwy ostry facet ktory umie prowadzic i ograniczenia mu
    > niepotrzebne wypadki ma rzadko, ale jak juz walnie to jest niezly
    > balagan, ofiary smiertelne itp. itd.

    i wole jednak trafis na kalepusznika nic na herosa drogi...

  • 46. Data: 2013-01-28 17:30:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale po sposobie prowadzenia..., hmmm, dyskusji myślę, że dajesz się łatwo
    > prowokować.

    Tak, nazywam rzeczy po imieniu bez owijania w bawełnę, jeśli o to Ci
    chodziło.

  • 47. Data: 2013-01-28 17:31:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > mnie też wkurzają wlekący sie kapelusznicy ale staram sie zachować spokój.

    I słusznie.

    > Bo wypadki w których giną ludzie nie powodują wlekący sie

    Rozumiem że byłeś przy wszystkich wypadkach w historii i jesteś w stanie to
    autorytatywnie stwierdzić?
    Bo jak nie - to skończ z takim pitoleniem.

  • 48. Data: 2013-01-28 17:32:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > przypomnij sobei któy to keirowca rajdowy zabił sie na przejeździe
    > kolejowym.

    Chodzi o dróżnika który go zabił?

  • 49. Data: 2013-01-28 17:34:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:

    > I słusznie.

    > Rozumiem że byłeś przy wszystkich wypadkach w historii i jesteś w
    > stanie to autorytatywnie stwierdzić?
    > Bo jak nie - to skończ z takim pitoleniem.

    wiem będziesz udowadniał że miszczowie kierownicy podobnie jak miszczowie
    piloci wojskowi nie powodują wypadków...

  • 50. Data: 2013-01-28 17:36:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup

    > i wole jednak trafis na kalepusznika nic na herosa drogi...

    A ja dokladnie odwrotnie.
    Taki szybki wyprzedzi mnie i pojedzie w sina dal, a z kapelusznikiem juz tak
    dobrze nie ma, pojedzie taki po lewym pasie, albo okrakiem po srodkowej
    linii jak to zwykle tacy robia, wzglednie skreci gdzies bez kierunku i
    patrzenia w lusterko, gdy bede go wyprzedzal i klopot gotowy.