  • 1. Data: 2018-10-24 15:23:18
    Temat: Precz z elektrykami
    Od: kk <k...@o...pl>

    Media donoszą

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a42

  • 2. Data: 2018-10-24 15:28:12
    Temat: Re: Precz z elektrykami
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 24 Oct 2018 15:23:18 +0200, kk

    > Media donoszą

    Ciągle ta sama bajka. Środowisko i nieśmiertelne CO2.
    Ludzie, skutki (i koszty leczenia!) to pies.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-10-24 15:31:23
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 24 października 2018 15:23:31 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > Media donoszą
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a42

    czeka wkrótce niespodziewany zwrot w kierunku silników wysokoprężnych. Do takich
    wniosków doszli eksperci z niemieckiej firmy badawczej

    :)

    jest ciekaw co na to eksperci amerykańscy

  • 4. Data: 2018-10-24 16:22:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-24 o 15:31, Bolko pisze:
    > eksperci z niemieckiej firmy badawczej
    >
    > :)
    >
    > jest ciekaw co na to eksperci amerykańscy
    Albo naukowcy radzieccy. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2018-10-24 16:28:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2018 06:31:23 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > czeka wkrótce niespodziewany zwrot w kierunku silników wysokoprężnych. Do takich
    wniosków doszli eksperci z niemieckiej firmy badawczej

    > :)
    >
    > jest ciekaw co na to eksperci amerykańscy

    Tak bezdennie głupio zredagowanego artykułu dawno nie widziałem. Media
    sięgają dna.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-10-24 17:01:47
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-10-24 o 15:23, kk pisze:
    > Media donoszą
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a42

    ja bym się raczej martwił o mikroplastik w naszych jelitach który wpędzi
    nas do grobu

  • 7. Data: 2018-10-24 17:24:30
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    wniosków doszli eksperci z niemieckiej firmy badawczej

    > Tak bezdennie głupio zredagowanego artykułu dawno nie widziałem. Media
    > sięgają dna.

    co w artykule jest głupiego? Zastanawianie się? (zakładam ze nie kłamią
    z danymi na temat produkcji baterii)

    ToMasz

  • 8. Data: 2018-10-24 17:36:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2018 17:24:30 +0200, ToMasz napisał(a):

    wniosków doszli eksperci z niemieckiej firmy badawczej

    > co w artykule jest głupiego? Zastanawianie się? (zakładam ze nie kłamią
    > z danymi na temat produkcji baterii)

    Zastanów się chwilę nad takimi np. sformułowaniami:
    ""W zależności od tego, gdzie wytwarzane są samochody elektryczne,
    energia potrzebna do wyprodukowania ich akumulatorów powoduje wysoki
    ślad węglowy".

    "W przypadku Niemiec "przeciętny samochód elektryczny musiałby
    pozostawać w eksploatacji przez co najmniej 10 lat, by zrównoważyć
    emisję konkurencyjnego samochodu z silnikiem spalinowym".

    ""zbudowanie akumulatora samochodowego o masie 500 kilogramów lub
    większego (co w przypadku zyskujących na popularności suvów nie jest
    wcale abstrakcją) w fabryce zasilanej paliwami kopalnymi spowodowałoby
    do 74 proc. więcej emisji dwutlenku węgla niż stworzenie wydajnego
    tradycyjnego pojazdu!"

    Dalsze cytowanie sobie daruję :) Jak nie załapiesz od ręki co w tych
    cytatach jest złego to wyłożę w następnym poście, w ramach dnia dobroci
    dla zwierzątek.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2018-10-24 18:09:48
    Od: "Endriu11111111" <p...@i...pl>

    > Media donoszą:

    CAŁA PRAWDA O SAMOCHODACH ELEKTRYCZNYCH I BATERIACH. CZ.1
    https://www.youtube.com/watch?v=80QkVlqkv0w

    CAŁA PRAWDA O SAMOCHODACH ELEKTRYCZNYCH I BATERIACH. CZ.2
    https://www.youtube.com/watch?v=8me5dgLftyY

    Endriu

  • 10. Data: 2018-10-24 18:20:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-24 o 15:28, Myjk pisze:
    > Wed, 24 Oct 2018 15:23:18 +0200, kk

    > Ciągle ta sama bajka. Środowisko i nieśmiertelne CO2.
    > Ludzie, skutki (i koszty leczenia!) to pies.

    Niejaki universe skomentował artykuł: "Rozwiazanie problemow jest bardzo
    proste. Wystarczy przestac sie spieszyc nie wiadomo po co. Wystarczy
    przestac gnac nie wiadomo za czym. Wystarczy zyc w malych
    spolecznosciach wiejskich, samodzielnie produkujac sobie pozywienie.
    Wtedy do transportu wystarczy nam stary poczciwy kon i wol. Gwarantuje
    wszystkim, ze ludzie beda bardziej szczesliwi bez tej calej tzw
    "cywilizacji"; spedzania godzin wsrod smrodu i halasu, ogladania prania
    mozgu w telewizji i kombinowaniu jak zdobyc cos co podobno musze miec,
    zeby byc szczesliwym. Na pierwszy plan wroci rodzina, humanizm i
    wszystkie inne wartosci z nimi zwiazane. A my swoj czas, ktory teraz
    poswiecamy na nabijanie kieszeni wiecznie nienasyconym demonom, bedziemy
    mogli poswiecic sobie i najblizszym"