  • 1. Data: 2016-02-24 23:42:07
    Temat: Prędkość HDD
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Witam!
    Jakie osiągacie realne transfery? Ja przy 2 dyskach miałem do ok 75
    megabajtów a teraz nagle skoczyło do trochę ponad 100.
    Ile można wyciągnąć przy kopiowaniu z partycji na partycję na tym samym
    dysku?

  • 2. Data: 2016-02-25 18:54:38
    Temat: Re: Prędkość HDD
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-24 o 23:42, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    > megabajtów a teraz nagle skoczyło do trochę ponad 100.
    > Ile można wyciągnąć przy kopiowaniu z partycji na partycję na tym samym

    Tyle ile można i nie więcej.

    A po co Ci to?

    Kopiuj z HDD na SSD to będziesz wiedział ile zestawienie
    dysk+chipset+CPU potrafi.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-02-25 21:17:46
    Od: s...@g...com

    Nie interesuja mnie jakieś teoretyczne dywagacje tylko ile można wyciągnąć przy
    normalnej pracy?

    Np. kopiowanie partycji home to często ok 7 MBit/s.

  • 4. Data: 2016-02-25 22:17:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-02-25 o 21:17, s...@g...com pisze:
    > Nie interesuja mnie jakieś teoretyczne dywagacje tylko ile można wyciągnąć przy
    normalnej pracy?

    > Np. kopiowanie partycji home to często ok 7 MBit/s.

    198MB/s odczyt, 196MB/s zapis
    Toshiba MK01GRRB

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2016-02-25 23:56:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.02.2016 o 22:17, Irokez pisze:
    > Toshiba MK01GRRB
    O masz. Skoro kopiujesz to odczytujesz i zapisujesz na raz.

  • 6. Data: 2016-02-28 13:57:24
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2016 23:42:07 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

> [...]
    > megabajtów a teraz nagle skoczyło do trochę ponad 100.
    > Ile można wyciągnąć przy kopiowaniu z partycji na partycję na tym samym

    samsung hd103sj - ~42 MB/s

    --
    jg

  • 7. Data: 2016-02-28 14:00:52
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2016 13:57:24 +0100, jg napisał(a):

    > samsung hd103sj - ~42 MB/s

    a miedzy dwoma dyskami ~60Mb/s

    --
    jg

  • 8. Data: 2016-02-28 14:02:38
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2016 14:00:52 +0100, jg napisał(a):

    > a miedzy dwoma dyskami ~60Mb/s

    najszybciej z dysku zewn. przez usb3 na nowszy laptop z hdd ~80Mb/s, a max.
    97 MB/sek

    --
    jg

  • 9. Data: 2016-02-28 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

> [...]
    > megabajtów a teraz nagle skoczyło do trochę ponad 100.
    > Ile można wyciągnąć przy kopiowaniu z partycji na partycję na tym samym

    To chyba zalezy tylko od jednej sprawy - czy obie partycje leza na tym
    samym talerzu - jeżeli tak, to pewnie niewiele, jeżeli na dwóch róznych to
    pewnie nawet 100MB moze się udać.

    Realnie kopiujac z dysku na dysk nie osiągam wiecej niz 75MB - mowie o
    jakiejs dlużej utrzymywanej predkosci a nie o jakiś skokach.

  • 10. Data: 2016-02-28 21:28:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-28 o 14:59, Budzik pisze:
    > (...)
    > To chyba zalezy tylko od jednej sprawy - czy obie partycje leza na tym
    > samym talerzu - jeżeli tak, to pewnie niewiele, jeżeli na dwóch róznych to
    > pewnie nawet 100MB moze się udać.

    Przecież już od czasów Winchesterów (jeszcze przed MFM) wszystkie
    talarze mają wspólne serwo - więc wszystkie głowice latają razem - nie
    powinno więc mieć znaczenia, czy transmisja idzie talerz - inny talerz,
    czy talerz - ten sam talerz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam