  • 1. Data: 2009-11-10 05:45:41
    Temat: Prenumerata wersji pdf Everyday Practical Electronics
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześc.
    Miał z Was ktoś kiedys okazję wykupić prenumeratę tego pisma?
    Do wersji online i jej ściągnięcia z ich strony potrzebne są klucze,
    które uparcie twierdza że przesłali i nawet po ponownej prośbie też
    upierają sie że poszły.
    Cały problem w tym że nic takiego w mailu nie ma.
    Może ja inaczej rozumiem pojęcie klucza, a oni inaczej?
    Wydaje mi sie że powinnny byc to jakieś kody lub kod.
    Co Wy na to, bo mam wrażenie ze pisanie do nich to jakas porazka

  • 2. Data: 2009-11-10 09:37:21
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-10 06:45:41 +0100, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > Cały problem w tym że nic takiego w mailu nie ma.

    A pomyślałeś o filtrach antyspamowych?!
    Może wysłali, a wszystko i tak poleciało jako spam u Twojego providera...

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-11-10 12:21:31
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A pomyślałem.
    Poczta przychodzi a w teści nie ma tego o czym oni uporczywie mówią że
    jest

  • 4. Data: 2009-11-10 12:27:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >A pomyślałem.
    >Poczta przychodzi a w teści nie ma tego o czym oni uporczywie mówią że
    >jest

    No to forwardnij im jako zalacznik tego maila i zapyaj czemu w kulki leca.

  • 5. Data: 2009-11-10 15:57:35
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    slawek7 pisze:
    > A pomyślałem.
    > Poczta przychodzi a w teści nie ma tego o czym oni uporczywie mówią że
    > jest

    Albo niech Ci zaznaczą innym kolorem tekst który jest tym "kluczem" dla nich
    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 6. Data: 2009-11-10 16:48:22
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-10 13:21:31 +0100, slawek7 <s...@w...pl> said:

    > A pomyślałem.
    > Poczta przychodzi a w teści nie ma tego o czym oni uporczywie mówią że
    > jest

    Może obejrzyj źródło...

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-11-10 16:48:53
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-10 16:57:35 +0100, WojtasW <w...@g...pl> said:

    > Witam
    >
    > Albo niech Ci zaznaczą innym kolorem tekst który jest tym "kluczem" dla nich

    białym, białym ;)))

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-11-11 02:04:17
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    slawek7 wrote:
    > A pomyślałem.
    > Poczta przychodzi a w teści nie ma tego o czym oni uporczywie mówią że
    > jest
    Z tego co pisza powinienes otrzymac dwa meile, jeden z potwierdzeniem
    prenumeraty i drugi z kluczem.

    Tomek