  • 1. Data: 2009-11-09 11:11:15
    Temat: grzalka do czajnika
    Od: a...@p...pl

    moze troche off-topik,

    ale gdzie mozna wysylkowo kupic grzalki do czajnikow - np. phlips
    filterline. Chcilabym kupic kilka sztuk w dobrej cenie, bo pan w
    serwisie zdziera jak cholera.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-11-09 18:36:59
    Temat: Re: grzalka do czajnika
    Od: "Mirtek" <p...@p...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > moze troche off-topik,
    >
    > ale gdzie mozna wysylkowo kupic grzalki do czajnikow - np. phlips
    > filterline. Chcilabym kupic kilka sztuk w dobrej cenie, bo pan w
    > serwisie zdziera jak cholera.

    Moze tu -
    http://www.allegro.pl/item780542434_grzalka_plaska_d
    o_czajnika_philips.html

    =================
    www.phuelektronik.pl
    =================

  • 3. Data: 2009-11-10 00:30:03
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Uzytkownik wrote:
    > moze troche off-topik,
    >
    > ale gdzie mozna wysylkowo kupic grzalki do czajnikow - np. phlips
    > filterline. Chcilabym kupic kilka sztuk w dobrej cenie, bo pan w
    > serwisie zdziera jak cholera.

    w ogole takie czesci da sie kupic? Nie wiedzialem, mam fajny czajnik
    elektryczny philipsa ale przeciekac zaczelo boczne okienko :-( Jest jakby
    docisniete do czajnika od srodka na ramce i wielu wkretach. Jesli w ogole uda
    sie to od srodka rozkrecic (nie tak duzo miejsca) to skad wezme nowe okienko?