  • 1. Data: 2016-11-02 19:24:03
    Temat: Prestigio Multiphone 5501 - źle działa w ostatni dzień miesiąca
    Od: universis <u...@i...pl>

    Telefon mojej dziewczyny ( taki jak w temacie) źle działa każdego 30 i
    31 dnia miesiąca. Najbardziej odczuwalne jest to że w tych dniach nie
    działa budzik. Papiery do tego phona zaginęły podczas przeprowadzki -
    więc mam trudność znalezienia jakiegoś ustawienia które by tym
    zawiadywało. Proszę o jakieś sugestie/pomoc.

  • 2. Data: 2016-11-02 20:40:01
    Od: Konrad Grochal <k...@g...com>

    W dniu środa, 2 listopada 2016 19:24:58 UTC+1 użytkownik universis napisał:
> [...]
    > więc mam trudność znalezienia jakiegoś ustawienia które by tym
    > zawiadywało. Proszę o jakieś sugestie/pomoc.

    Tu masz instrukcję:

    http://techfresh.pl/smartfon-prestigio-multiphone-pa
    p5501-instrukcja-obslugi/

    Nie przypuszczam aby Ci pomogła, ale kto wie. Dziwny to przypadek.

    Pozdrawiam,
    KG

  • 3. Data: 2016-11-05 10:04:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 2 listopada 2016 19:24:58 UTC+1 użytkownik universis napisał:
    > Proszę o jakieś sugestie/pomoc.

    A czynnik ludzki? Moze ona nie chce, zeby wtedy dzialal budzik, lub twierdzi, ze nie
    dziala.