  • 1. Data: 2016-11-06 20:05:56
    Temat: Aktywacaja startera Virgin mobile za granicą
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Cześć mam kilka banalnych pewnie pytań, z góry bardzo dziękuję za pomoc.

    Czy da się aktywować starter Virgin mobile za granicą?
    To znaczy czy pierwsze połączenie się z siecią może się odbyć w roamingu?
    Czy karty VM mają domyślnie włączony roaming?
    Wiem że wprowadzono nakaz rejestracji kart prepaid, czy można przeprowadzić
    taką procedurę zdalnie i bez adresu w PL.

    --
    Zdrówka,
    kakmaratgmaildotcom