-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Problem jazdy na zamek.
Date: Thu, 13 May 2010 20:14:30 +0200
Organization: AGH
Lines: 35
Sender: m...@s...agh.edu.pl
Message-ID: <hshfi6$smk$1@news.agh.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089077078111.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1273774470 29396 89.77.78.111 (13 May 2010 18:14:30 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 May 2010 18:14:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
Thunderbird/3.0.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279905
[ ukryj nagłówki ]Witam.
Ostatnie p.m.s.-owe dyskusje dotyczące jazdy na zamek sprawiły, że
zastanawiam się nad pewnym problemem.
Tytułem wstępu: jestem całkowitym zwolennikiem jazdy na zamek, ale tylko
ten "prawdziwy" zamek, tj. bez wjeżdżania wcześniej, z wpuszczaniem
przed siebie jednego i TYLKO jednego pojazdu. Z doświadczenia wiem, że w
zasadzie to nic trudnego, bo prawie każdy o zamku teraz wie (edukacja
kierowców, chociażby przez te znaki) i wystarczy tylko "chcieć". Jadąc
remontowaną Nowohucką w Krakowie nie ma problemów na zwężkach jechać na
zamek, ale to wymaga często inicjatywy (jadąc kończącym się pasem widzę,
że kierownik jadący pasem na który muszę wjechać nie robi mi luki, ale
gdy z włączonym kierunkowskazem zbliżam się do jego pasa, nie zdarzyło
mi się żeby zatrąbił czy się wkurzył - po prostu wpuszcza). Tyle tytułem
wstępu.
Problemem dla mnie jest co robić w sytuacjach, gdy jeden z pasów robi
się prawoskrętem, a drugi lewoskrętem (lub "prostoskrętem"). Przykład z
Krakowa: wylot na Warszawę - ul. 29 listopada:
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Krak%F3w,+29+Li
stopada&Submit=Szukaj&long=19.96047815&lat=50.091428
&type=2&scale=1b&svActive=false
http://kut.as/1f1
Bywa, że lewy pas (do jazdy prosto) jest zakorkowany aż do
wcześniejszych świateł (z ul. Dobrego Pasterza), natomiast prawy pas
jest wolny.
I tu sedno mojego pytania-problemu: Co w takich miejscach? Jest jakaś
możliwość jazdy tu na zamek i czy to w ogóle ma sens (blokuje się w ten
sposób pas dla skręcających w prawo)?
Z góry dziękuję za merytoryczną dyskusję.
--
Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 20:39 mirek
- 13.05.10 22:39 DoQ
- 13.05.10 23:17 Waldek Godel
- 14.05.10 11:44 SW3
- 14.05.10 13:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław