  • 1. Data: 2014-08-10 20:03:00
    Temat: Problem z Androidem 4.2.2 (Xperia Z i nie tylko)
    Od: Marek <f...@f...com>

    Podczas odtwarzania pliku audio w losowych odstępach odtwarzacz (nie
    ma znaczenia jaki) po prostu pauzuje. Wygląda na to, że coś (jakaś
    aplikacja (lub komponent systemu) wysyła broadcast odbierający
    odtwarzaczowi "audio focus" (dostępne z api menadzera audio).
    Funkcja, która z założenia jest użyteczna (wyłącz odtwarzanie przy
    pewnych zdarzeniach np. gdy ktoś dzwoni) z powodu błędu w jakimś
    komponencie staje się udręką. Googlując można znaleźć różne remedia,
    niektórym udaje się zidentyfikować problematyczną aplikację i jej
    odinstalowanie pomaga. Ewentualnie customowy rom. Ale w każdym
    przypadku to inna aplikacja bruździ. W Xperii Z(2) pomaga
    wyłączenie... transmisji danych. Czy ktoś spotkał się z tym
    problemem i wie jak go rozwiązać?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-08-10 20:28:19
    Temat: Re: Problem z Androidem 4.2.2 (Xperia Z i nie tylko)
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-10 20:03, Marek pisze:
> [...]
    > aplikacja bruździ. W Xperii Z(2) pomaga wyłączenie... transmisji danych.
    > Czy ktoś spotkał się z tym problemem i wie jak go rozwiązać?

    Pominąłeś najważniejszą wskazówkę: czy ten problem jest od pierwszego
    dnia, czy pojawił się po pewnym czasie?
    Co pierwsze mi sie nasuwa to to, ze zainstalowałes jakiegos task
    menagera/killera co jest zawsze niedobrym ruchem.

    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2014-08-17 23:15:25
    Od: Nika <w...@m...com>

    Ja mam tak od czasu upgrade'u do Jellybean (Samsung Galaxy Advance). Ten
    upgrade w ogóle koncertowo mi spaprał telefon, po zrootowaniu, wymianie
    kernela i odśpiewaniu rytualnych pieśni indiańskich jest trochę lepiej,
    ale nie tak, jak było na Gingerbread. Odtwarzacz się zatrzymuje w
    losowych miejscach, co więcej, po wznowieniu gry nie zaczyna od miejsca,
    gdzie skończył, tylko parę minut wcześniej. Jest to szczególnie
    upierdliwe, bo słucham głownie podcastów/audiobooków i muszę słuchać
    tych samych tekstów w kółko albo na oślep szukać, gdzie skończyłam. W
    tej chwili testuję Rocket Playera, na razie sprawuje się dobrze, ale
    może po prostu mój telefon ma lepszy dzień.

    - -

    Nika

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-08-18 22:40:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 23:15:25 +0200, Nika <w...@m...com> wrote:
> [...]
    > tej chwili testuję Rocket Playera, na razie sprawuje się dobrze,
    ale
    > może po prostu mój telefon ma lepszy dzień.

    A czy wyłącznie transferu danych pomaga? :-)

    --
    Marek