  • 1. Data: 2014-08-08 21:55:23
    Temat: nowy iPhone6
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Z najnowszych wycieków wygląda na to, że najnowszy iPhone6 będzie miał:
    - duży akumulator o pojemności 2100mAh
    - szybszy procesor A8 w którym każdy rdzeń taktowany jest 2Ghz
    - najnowszy modem LTE/wifi od firmy Qualcomm MDM9x35, 6 class
    umożliwiający transmisje komórkowe z prędkością 300Mbps.

    I ciekawe co jeszcze.... Okaże się dopiero 8-go września :-)

  • 2. Data: 2014-08-08 22:00:31
    Temat: Re: nowy iPhone6
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-08 21:55, Pszemol wrote:
> [...]
    > umożliwiający transmisje komórkowe z prędkością 300Mbps.
    >
    > I ciekawe co jeszcze.... Okaże się dopiero 8-go września :-)

    Niech dzadza wiekszy ekran, wreszcie bede mogl go wziac pod uwage...
    Choc jesli nadal bedzie wygladal jak obecny iPhone to za ten design
    podziekuje i raczej kupie coz z Z w nazwie.
    Pszemol, dorabiasz ostatnio po godzinach w marketingu Apple? ;]

  • 3. Data: 2014-08-08 22:12:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Niech dzadza wiekszy ekran, wreszcie bede mogl go wziac pod uwage...
    > Choc jesli nadal bedzie wygladal jak obecny iPhone to za ten design
    > podziekuje i raczej kupie coz z Z w nazwie.

    Ekran ma mieć 4.7" ze zmniejszoną ramką wokół niego aby wciąż wygodnie
    obsługiwało się go jedną ręką.
    Pogłoski są też o możliwym "phablecie" o przekątnej ekranu 5.5".

    > Pszemol, dorabiasz ostatnio po godzinach w marketingu Apple? ;]

    E, nie... To efekt dodania do moich kręgów w Google+ konta Redmond Pie -
    fajne newsy applowskie serwują, i nie tylko.

    Tak swoją drogą czy któryś operator komórkowy na świecie wspominał już o
    class 6 LTE i prędkościach transmisji rzędu 300Mbps?? Ja nie słyszałem - a
    Ty?

  • 4. Data: 2014-08-08 22:25:55
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ekran ma mieć 4.7" ze zmniejszoną ramką wokół niego aby wciąż wygodnie
    > obsługiwało się go jedną ręką.
    > Pogłoski są też o możliwym "phablecie" o przekątnej ekranu 5.5".

    4.7" z malymi ramkami moze byc ciekawym polaczeniem. Fajnie to zrobil LG
    w G2 i G3. Tyle, ze tak czy siak rozmiar robi sie malo kieszeniowy.

> [...]
    > class 6 LTE i prędkościach transmisji rzędu 300Mbps?? Ja nie słyszałem - a

    Nie, ale akurat predkosc internetu w komorce jest dla mnie malo istotna
    cecha. Moze inaczej: fajnie byloby gdyby infrastruktura umozliwila
    wykorzystanie predkosci oferowanych w SGS2 bo obecnie zdarza sie
    zahaczyc o edge a i niejedna dziura znajdzie sie na trasie, ktora
    skutecznie potrafi zepsuc przyjemnosc sluchania muzyki online. Fajnie,
    ze Deezer oferuje offline w podstawowej oplacie.

  • 5. Data: 2014-08-08 23:44:40
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    >Tak swoją drogą czy któryś operator komórkowy na świecie wspominał już o
    >class 6 LTE i prędkościach transmisji rzędu 300Mbps?? Ja nie słyszałem - a
    >Ty?
    Widzę że Apple "wynalazło" LTE Advanced. Niestety już kilku operatorów na
    świecie pracuje w tym standardzie, a w Polsce Plus prowadzi testy i zamierza
    uruchomić komercyjnie jeszcze w tym roku. Produkuje się również telefony
    klasy LTE-A np. Samsung Galaxy S5 LTE-A.
    MK

  • 6. Data: 2014-08-08 23:58:17
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

> [...]

    Zacznij już tworzyć listę kolejkową ;->

    > Ekran ma mieć 4.7" ze zmniejszoną ramką wokół niego aby wciąż wygodnie
    > obsługiwało się go jedną ręką.
    > Pogłoski są też o możliwym "phablecie" o przekątnej ekranu 5.5".

    Ktoś tu parę lat temu nazad przekonywał, ze największą sensowną przekątną
    jest 4".
    Chyba odgrzebię ten post ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2014-08-09 00:08:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-08 23:58, JoteR wrote:

    > Zacznij już tworzyć listę kolejkową ;->

    > Ktoś tu parę lat temu nazad przekonywał, ze największą sensowną
    > przekątną jest 4".
    > Chyba odgrzebię ten post ;->
    >
    > JoteR

    Sądzę, ze dadza rade to sprzedac ideologicznie a nawet nie tylko.
    Samsung chyba oferuje ficzery ulatwiajace prace na Noteach
    przy pomocy jednej reki? Pewnie Apple to dopracuje, zrobi update systemu
    i oglosi, ze Apple redifined bigger screens or so. A co najlepsze,
    przypuszczalnie zrobia to sensownie jak wiele innych rzeczy.

  • 8. Data: 2014-08-09 00:15:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    > Zacznij już tworzyć listę kolejkową ;->

    > Ktoś tu parę lat temu nazad przekonywał, ze największą sensowną przekątną jest 4".
    > Chyba odgrzebię ten post ;->

    Odgrzeb...

    Mi nie chodzi o cale ale o to aby dało sie uzywac telefonu jedną ręką.

    Dachówki Samsunga tego nie dają, ale są dobrą opcją dla biedniejszych ludzi
    których nie stać na tablet i telefon i muszą mieć jedno urządzenie
    zastępujące u innych oba... :-P

  • 9. Data: 2014-08-09 00:41:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Aug 2014 19:55:23 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > - szybszy procesor A8 w którym każdy rdzeń taktowany jest 2Ghz

    Co ma znaczyć enigmatyczne "każdy"? Ile tych rdzeni ma być, całe 2?

    --
    Marek

  • 10. Data: 2014-08-09 04:39:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Co ma znaczyć enigmatyczne "każdy"? Ile tych rdzeni ma być, całe 2?

    Bedziemy wiedziec jak ogłoszą.... Na razie tylko domysly i spekulacje
    możemy snuć.

    Aczkolwiek słysząc o niektórych chinskich wyrobach mających po 8 rdzeni w
    telefonach to sie zastanawiam po co to wszystko...
    Chyba lekka przesada z tymi rdzeniami, nie?
    Nie jest to przypadkiem podobna sprawa jak z liczbą pikseli w aparatach
    cyfrowych?
    Ktoś, kto się zna będzie wiedział ze niewiele trzeba aby 12Mpx matryca byla
    znacznie lepsza niż taka z 20Mpx, ktoś kto sie nie zna i porównuje tylko
    numerki łatwo się tym zachłysnie i w zachwyt wpadnie.
    To samo może dotyczyć liczby rdzeni.