  • Data: 2016-09-17 22:30:36
    Temat: Problem z CR 125 89r
    Od: Bremu1998 <Arekkawa8@_NOSPAM_o2.pl > szukaj wiadomości tego autora

    Witam mam problem z moją honda CR 125 z 1989 roku. Otóż motocykl bardzo
    ciężko odpala tzn szczela z wydechu nawet po odpaleniu. Tłok jest ok
    kompresja ponad 10bar. I zastanawiam się nad tym czy może to być przyczyną
    słabego statora napięcie jakie z niego wychodzi to niecałe 30V. Nie mogę
    też nigdzie znaleźć serwisówki do tego modelu. Pomocy!!!