  • 1. Data: 2012-07-25 10:40:18
    Temat: Problem z STM32F2xx i USB
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam

    Mam problem z rozpoczęciem pracy z USB w STM32F205ZE. Problem polega na braku
    jakiejkolwiek bazy. Korzystam z CodeSourcery G++ Lite oraz Eclipse (Juno). Ściągnąłem
    też oczywiście bibliotekę do USB od ST. Próbuję importować przykłady z tej biblioteki
    do Eclipsa (biorę projekty dla TrueStudio) i nic. Nawet, jeśli zaimportuję, nie
    potrafię zmusić ich do kompilacji ("No rule to make target
    `STM322xG-EVAL_USBD-FS.elf', needed by `all'." mimo, że Toolchain ustawiłem IMHO
    prawidłowo). Próbuję więc wrzucać samemu do własnego działającego projektu pliki
    bibliotei i przykłady i też nic to nie daje - błędów jest mnóstwo i naprawiałbym je
    pewnie przez tydzień, a zapewne pod koniec i tak by nic nie działało... .
    Męczę się z tym już trzeci dzień i nawet nie wiem, od której strony ugryźć temat.
    Może ktoś mądrzejszy ode mnie już ten temat przerabiał i chociaż mi powie, jaka droga
    będzie najlepsza do tego, aby cokolwiek odpalić? W przyszłości i tak będę musiał
    przenieść USB do mojego projektu, ale jak już będę wiedział JAK to działa, to będzie
    łatwiej...
    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące tego co mam próbować.

    Pozdrawiam
    Konop

  • 2. Data: 2012-07-25 14:40:05
    Temat: Re: Problem z STM32F2xx i USB
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W przyszłości i tak będę musiał przenieść USB do mojego projektu,
    > ale jak już będę wiedział JAK to działa, to będzie łatwiej... Będę
    > bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące tego co mam próbować.

    Jak chcesz wiedzieć jak to działa to lepiej zacząć od dokumentacji,
    opisów rejestrów związanych z USB itd., będziesz miał z grubsza obczytany
    temat to i portować do projektu gotowe przykłady będzie łatwiej.

  • 3. Data: 2012-07-25 16:45:45
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Konop <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > ale jak już będę wiedział JAK to działa, to będzie łatwiej... Będę
    > bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące tego co mam próbować.

    Przerabiałem. Korzystałem z IAR i bibliotek od ST. W najbliższych tygodniach
    będę ogarniać temat audio: kodek audio przesyłający dźwięk po I2S do STM32 i
    dalej po USB.
    W ogóle, to o ile dobrze zrozumiałem, Ty nie masz problemu z USB tylko z
    kompilacją projektu?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/