  • 1. Data: 2013-08-01 22:48:15
    Temat: Problem z reklamami
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Jakaś aplikacja zaczęła mi umieszczać na pulpicie (Android) ikony typu
    Nestea, telefonia NJU itp. Czy macie podejrzenie, która aplikacja to
    robi? Jak zdiagnozować winowajcę? Zastanawia mnie fakt, że reklamy są
    polskie...

    Kolejna rzecz, to pojawia mi się w pasku powiadomień biała gwiazdka z
    pomarańczowym środkiem - również forma reklamy. Tego też chciałbym się
    pozbyć. Niestety smartfon to nie PCet, gdzie mógłbym łatwo prześledzić
    aktywność aplikacji.

    Marek

  • 2. Data: 2013-08-02 23:22:35
    Temat: Re: Problem z reklamami
    Od: Marek <p...@s...com>

    Problem rozwiązany.

  • 3. Data: 2013-08-02 23:48:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-02 23:22, Marek pisze:
    > Problem rozwiązany.

    jak powiedziales A, to powiedz i B, czyli jak rozwiazany.
    Moze ktos miec podobny temat, to nie bedzie znowu pytal.

  • 4. Data: 2013-08-03 00:16:40
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-08-02 23:48, AL pisze:

    > jak powiedziales A, to powiedz i B, czyli jak rozwiazany.
    > Moze ktos miec podobny temat, to nie bedzie znowu pytal.

    Zacząłem grzebać w Androidzie i znalazłem, całe szczęście, coś w rodzaju
    windowsowego task managera. Na liście widniał jeden proces, który
    wzbudził moje (słuszne) podejrzenia. Był to proces dorzucony przez grę
    "Bubble cośtam". Proces sam uruchamia się po restarcie telefonu - więc
    stało się dla mnie oczywiste, że producent gry nadużył mojego zaufania.
    Wywaliłem tą grę i pozamiatane.

    Marek

  • 5. Data: 2013-08-03 07:24:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 01 Aug 2013 22:48:15 +0200, Marek <p...@s...com> wrote:
> [...]
    > Nestea, telefonia NJU itp. Czy macie podejrzenie, która aplikacja
    > robi? Jak zdiagnozować winowajcę? Zastanawia mnie fakt, że reklamy

    Przypomnij sobie co ostatnio instalowales. Możesz też sprawdzic
    uruchomione usługi (czy nie chodzi coś co skojarzy Co się z tymi
    reklamami) w ustawienia -> aplikacje -> dzialanie.

    --
    Marek