  • 1. Data: 2009-04-14 16:27:43
    Temat: Problem z rezerwą w FZ 750
    Od: c...@g...com

    Witam wszystkich!
    Od pewnego czasu gdy włączam rezerwę (przyciskiem gdy wzkazówka na
    czerwonym i moto zaczyna się dławić) maszyna mi gaśnie, po kilku,
    kilkunastu próbach odpalenia moto rusza i mam wrażenie, że przejeżdża
    dokładnie tyle ile uda się "napompować" paliwa. Potem znowu gaśnie i
    tak w kółko. Rozebrałem gaziory i sprawdziłem wszystkie dysze (są ok).
    Filtr paliwa OK, pompa pompuje a w baku brak rdzy i innych
    niepożądanych elementów.Czy macie jakieś pomysły? Może przełącznik
    padł?
    Pozdrawiam!
    Do zobaczenia na trasie..
    Wolf^-^