  • 1. Data: 2009-04-14 13:54:28
    Temat: MotoGP- po pierwszym wyscigu
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Haj
    Pierwszy wyscig obejrzalem na DSF-ie (nie mam Sport klubu). Moje
    spostrzezenia:

    -kiedys pisalem, ze na DSF Bundesliga i tak bedzie miala pierwszenstwo i
    cholera nie mylilem sie. Przesuniety wyscig nadano po planowym meczu kopanej
    i to w okrojonej formie.
    -moze to i dobrze ze forma okrojona, bo i niewiele sie dzialo
    -po niedzielnym warm-upie mialem nadzieje na walke miedzy Stonerem i Vale-
    niestety zawiodlem sie
    -ciekawe czy KFC bedzie drugim Melandrim?
    -sam Melandri zbacza wyraznie w kierunku off-roadu :)
    pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 2. Data: 2009-04-14 20:43:22
    Temat: Re: MotoGP- po pierwszym wyscigu
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    Jarecki [KenLee] wrote:
> [...]
    > Vale- niestety zawiodlem sie
    > -ciekawe czy KFC bedzie drugim Melandrim?
    > -sam Melandri zbacza wyraznie w kierunku off-roadu :)

    a całowałeś się kiedyś z chłopakiem ?

    :)

    --
    kristos
    885

  • 3. Data: 2009-04-15 02:05:39
    Od: AlF <s...@g...com>

    Jarecki [KenLee] wrote:
    > Haj
    > -ciekawe czy KFC bedzie drugim Melandrim?

    chyba nie. co to ducati mu nie przyszykowali -padl motor potem eletryka ...

  • 4. Data: 2009-04-15 12:40:17
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "kristos" napisał

    > a całowałeś się kiedyś z chłopakiem ?

    *** Mordooo tyy mojaaa... ;-)

  • 5. Data: 2009-04-15 13:35:39
    Od: m...@w...pl

    On 14 Kwi, 15:54, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:
    > -po niedzielnym warm-upie mialem nadzieje na walke miedzy Stonerem i Vale-
    > niestety zawiodlem sie

    Nie jestem fanem Rossiego ale powiem szczerze, że czuć wyraźnie
    potencjał
    Yamahy. Moim zdaniem Vale wygra ten sezon z łatwością. Facet jest
    niesamowcie
    pewny siebie a to klucz do sukcesu. Stoner parę razy glebnie i po
    herbacie.
    Martwi mnie bardzo poziom Hondy. Dani moim zdaniem już nic nie zdziała
    ale
    tak jak się Honda na prostych dała wykiwać to było strasznie smutne.
    Trzymam kciuki za Hondę w zakrętach.

    micha/

    Ps. Co myslicie o Badziaku?