  • 11. Data: 2012-08-12 19:23:20
    Temat: Re: Problem z serwisem samochodowym
    Od: "Agent" <a...@n...gazeta.pl>

    Generalnie to kłóć się z serwisem i żądaj naprawy. Twój przypadek komplikuje
    fakt że Ty kupowałeś części więc pewnie będzie przepychanka że to wina
    robocizny tylko części. A w przypadku rozrządu to po usłyszeniu że "za mocno
    mi sie przykręciło" żądałbym wymiany rorządu od nowa z częściami od tego
    serwisu. I więcej bym tam nie pojechał.

  • 12. Data: 2012-08-12 23:59:13
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    PB <p...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest lepszy od takiego któremu się wydaje ze wie co robi, bo robił już
    > podobne.
    >
    > Źle wybrałeś warsztat i tyle. Każdemu może się powinąć noga, każdy ma
    > prawo do pomyłki (mówię o mechanikach). Ważne jest jak problem
    > rozwiązują. Po tym poznasz z kim masz do czynienia.
    >
    > Moja rada - spokojnie domagaj się usunięcia usterek któe nie miały
    > miejsca zanim panowie się dotknęli. Jeśli nie poczuwają się do winy -
    > naprawa w innym serwisie i pozwanie tego obecnego o zwrot kasy.
    > Długie, upierdliwe i bez gwarancji sukcesu.

    12k w rok - wow to więcej niż w Safrane się pakuje :)

    LS 460/600h ? to jest :)

    Dziwny samochód (jaki to model ?) to się zdarza, kumpel
    wymienił sprzęgło (lancia), po około 500km się rozpadło
    i trzeba było 1.8k dołożyć. (w innym warsztacie).

    Mi ostatnio grzebali i popsuli w aucie tempomat,
    (zmieniając klocki....) ale już działa :)

    Za to paski i duperele już były robione z laptopem w ręce
    i się zmieściło w 2k :)

    > To nie jest dobry pomysł;-)

    pomysł pomysłem - ciekawe ile wytrzyma :)

  • 13. Data: 2012-08-13 00:05:23
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-08-12 12:53, PB pisze:

    > To nie jest dobry pomysł;-)

    ales Piotrze strzelil :)
    Jeszcze niedawno sam miales takie pomysly, juz nie pamietasz? :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2012-08-13 09:11:27
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 13 Aug 2012 00:05:23 +0200, na pl.misc.samochody, AL napisał(a):

    > ales Piotrze strzelil :)
    > Jeszcze niedawno sam miales takie pomysly, juz nie pamietasz? :-D

    Owszem, już nie mam;-) Z tym że do miasta dużego, gdzie problemy z
    parkowaniem - małe auto rządzi. Parę lat w Clio przelatałem;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 15. Data: 2012-08-13 12:17:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-08-12 11:45, Astero pisze:
    > Ad.2.
    > Zmienić warsztat, ale na jaki? Taki, który będzie zgadywał, jak odkręcić
    > śrubę albo będzie czytał w manualu, co ma zrobić dalej?
    Lepszy taki, gdzie majster poszuka w manualu, niż taki, w którym
    wszystko wie najlepiej, bo przecie różnica między Twoim, a Fiatem 126p,
    to tylko kształt budy :->

    > Sam chętnie bym wszystko sobie robił, ale nie mam warunków. Ba, nawet
    > nie mam dostępu do jakiegoś kanału...
    To poszukaj jakiegoś klubu Twojej marki w necie, gdzie Ci podpowiedzą
    warsztat, zweryfikują diagnozę itp. No chyba, że masz jakiś model
    nietypowy i tych 5 użytkowników auta w Polsce jeszcze nie dało rady
    znaleźć solidnego warsztatu :->

> [...]
    > równowartość rocznych rat za auto ~50 tys. PLN. Następny wóz to nowy
    > wóz, nawet jeżeli to będzie miało być coś z segmentu B od producenta
    Z tym pozbyciem się problemów to żartowałem :-)

    Maciek

  • 16. Data: 2012-08-13 13:39:08
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > 3. Kup nowy i serwisuj w ASO - pozbędziesz się problemów :-D

    Ta. Od ponad roku mam nowego Forda Focusa i od ponad roku jedyne problemy
    jakie z nim mam (pomijajac krakse nie z mojej winy) sa efektem braku
    kompetencji smarkaczy z ASO.

    ::f::

  • 17. Data: 2012-08-13 13:41:10
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Co proponujecie? Domagac sie naprawy sprzegla na ich koszt? Co z
    > uszczelniaczem?
    > Jestem po prostu wkurwiony, bo kazda wykonana przez nich praca oznacza
    > kolejne problemy... A ja trace czas (czas pracy, szef juz nie mowi

    Nie pomoge, ale wyraze swoja opinie: odpuscic sobie warsztaty, a juz
    najbardziej te najwieksze-najlepsze co to maja autoryzacje 150 marek :/
    Rozpi...a ci auto i nic wiecej.
    Argumenty typu "oddam do warsztatu bo sam bede to robil miesiac" tez mnie
    juz nie biora - bo reklamacje i wojny z warsztaem moga trwac latami a nie
    miesiacami. No i jak sam zrobisz to zrobisz dobrze i pewnie taniej, a jak
    zrobisz zle to wiesz do kogo miec pretensje :]

    ::f::

  • 18. Data: 2012-08-15 18:28:57
    Od: Astero <t...@m...com>

    W dniu 2012-08-12 11:35, Astero pisze:

    > Prosze o pomoc - jaka powinna byc moja postawa itp. Bo zazwyczaj jestem
    > spokojny i wyrozumialy, ale teraz sie we mnie po prostu gotuje.

    No nic, do roboty jest uszczelniacz wałka rozrządu i łożysko sprzęgła.
    Koszt części to 100 PLN, koszt pracy to... około 700 PLN. :(
    Nie udało mi się nic załatwić. Serwis jest naprawdę dobry, 90%
    posiadaczy mojej marki samochodów z głównego forum marki robi wszystko w
    tym warsztacie. Niestety ja mam jakiegoś pecha. :(
    Nie mam innego wyjścia jak wyjąć te osiem stówek i zrobić to, co trzeba
    zrobić. Nie mam po prostu innego wyjścia.

    --
    Astero

  • 19. Data: 2012-08-16 21:30:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Astero pisze tak:

    > No nic, do roboty jest uszczelniacz wałka rozrządu i łożysko
    > sprzęgła.

    Łożysko wyciskowe sprzęgła tak.

    Nie chcę Cię dołować ale tak zrozumiałem że dałeś im w zestawie nowe:
    tarcza, docisk i łożysko i nowe łożysko po miesiącu się zepsuło? To
    teraz po miesiącu zepsuje się następne? Jakiej firmy to były części
    Sachs, LuK, Valeo? Łożysko firmy SKF?

    Może zwyczajnie zapomnieli je wymienić?

    W niektórych samochodach np golf2 da się tak ustawić sprzęgło, że
    łożysko nie dotyka do słoneczka i nie kręci się non stop. Może było
    dociśnięte tak jakbyś trzymał nogę na pedale. Da się też źle włożyć
    łożysko w łapki, okręcone o 180'

    Ja wierzę w dobrych mechaników a nie w markowych mechaników.
    Nie wyobrażam sobie by ten którego czasem się radzę, odmówił naprawy bo
    to nie jego ulubiona marka auta. Jakby tak robił to nie miałby już
    dwóch domów.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87