  • 1. Data: 2018-09-03 10:59:21
    Temat: Problemy Audi z WLTP
    Od: p...@g...com

    https://www.stimme.de/heilbronn/wirtschaft/2018/Audi
    -Band-steht-still-wegen-neuer-Probleme-beim-A4;art14
    0955,4077101

    tylko 3-cylindrowa kosiarka z VW Up uzyskala kwity co wzmacnia tylko podejrzenia ze w
    2015 jednak cos bylo na rzeczy i VW mogl oszukiwac takze przy silnikach benzynowych,
    natomiast dzieki wsparciu KBA zamieciono sprawe pod dywan

    https://www.n-tv.de/wirtschaft/Zeugen-deuten-weitere
    n-VW-Betrug-an-article20603189.html

  • 2. Data: 2018-09-03 11:26:37
    Temat: Re: Problemy Audi z WLTP
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 10:59:23 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    w 2015 jednak cos bylo na rzeczy i VW mogl oszukiwac takze przy silnikach
    benzynowych, natomiast dzieki wsparciu KBA zamieciono sprawe pod dywan

    sugerujesz że VW przy benzynach złamał paragraf 286

  • 3. Data: 2018-09-03 12:39:13
    Od: p...@g...com

    https://tvn24bis.pl/moto,99/volkswagen-nie-manipulow
    al-testami-aut-benzynowych,865652.html

    jesli KBA mowi jest ze wszystko jest OK to ja mowie ze trup juz smierdzi i niebawem
    wypadnie z szafy :-)

  • 4. Data: 2018-09-03 14:11:36
    Od: p...@g...com

    i kolejny milion do "naprawy"

    https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/d
    iesel-skandal-eine-millionen-autos-mehr-sollen-neue-
    abgas-software-bekommen/22983806.html?ticket=ST-2291
    940-jSjToyQvfMMLdY5F4Krj-ap3

    o ile VW po cichu wymienia trafione komponenty (EGR + chlodnica spalin) to w
    przypadku innych producentow juz nie bylbym taki pewien

    Außerdem hätten nun auch die ausländischen Hersteller Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Mazda,
    Renault, Dacia, Subaru, Suzuki, Ford und Opel freiwillige Updates angemeldet.

    dla mechanikow nadchodza zlote czasy teraz to sie beda diesle psuc na potege :-)

  • 5. Data: 2018-09-03 14:16:57
    Od: p...@g...com

    aha i jakby komus buffnelo BMW w ostatnim czasie to zasluga tej akcji serwisowej
    ktorej nie bylo :-)

    https://wize.life/themen/auto/81616/brandgefahr-bei-
    bmw-knapp-100.000-diesel-in-deutschland-betroffen---
    sind-es-in-wahrheit-viel-mehr

    zaczelo sie w Korei Poludniowej ale dopiero jak udowodniono 30 przypadkow to BMW sie
    przyznalo:

    https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/r
    ueckrufaktion-bmw-entschuldigt-sich-fuer-motorbraend
    e-in-suedkorea/22885206.html

    BMW setze die gleiche Software und Hardware für Autos ein, die in Europa und Südkorea
    verkauft würden. Vor einigen Tagen hatte BMW Korea den Rückruf angekündigt. Betroffen
    sind 42 Modelle, die zwischen März 2011 und November 2016 gebaut wurden und mit dem
    AGR-Modul ausgerüstet sind.