  • 1. Data: 2018-09-04 11:19:03
    Temat: test
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy
    wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

  • 2. Data: 2018-09-04 11:24:38
    Temat: Re: test
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 4 września 2018 11:19:15 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy
    > wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

    Wszyscy Apacze teraz chrust zbierają.

    L.

  • 3. Data: 2018-09-04 11:28:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-04 o 11:24, Lisciasty pisze:

    > Wszyscy Apacze teraz chrust zbierają.

    Chrust to NTG - wszyscy Apacze zaczynają kolcować opony ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2018-09-04 11:59:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..
    >przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam
    >czy wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

    NTG. Tu jeszcze taki ruch, ze serwer lub twoj program lezy :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-09-04 17:13:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 11:19, sirapacz pisze:
    > przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy
    > wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)
    Twój leży, spróbuj news.atman.pl

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2018-09-06 10:39:14
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Twój leży, spróbuj news.atman.pl

    Tylko czy sirapacz to przeczyta, jak mu serwer leży? ;)

  • 7. Data: 2018-09-06 10:49:59
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 6 września 2018 10:39:17 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Tylko czy sirapacz to przeczyta, jak mu serwer leży? ;)
    >
    > --
    > https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0

    ja korzystam z groups.google
    i co poniektórzy wieszczą już upadek usnetu
    a tu mi google ostatnio dołożyło przycisk wysyłaj mi aktualizacje.
    I potem dostaje na gmail info kto co mi odpisał.
    Tak że chyba nie jest tak źle.

  • 8. Data: 2018-09-06 11:02:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-09-04 o 11:19, sirapacz pisze:
    > przepraszam za test ale mam ostatnie wiadomosci z 21.08 i sprawdzam czy
    > wszystkich nagle wywiało czy serwer news lezy:)

    Dziękuję Adamowi za info na priv!

    Odnośnie problemu:
    dziękuję ślicznie za zainteresowanie - okazało się, że zawisł serwer
    newsów wsisiz. Swój post widziałem, ale niczego innego. Napisałem do
    admina i zresetował go i wskoczyły wszystkie zaległe newsy:D

  • 9. Data: 2018-09-06 11:03:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tylko czy sirapacz to przeczyta, jak mu serwer leży? ;)

    już tak;) po restarcie działa aż miło:)

  • 10. Data: 2018-09-06 11:04:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > i co poniektórzy wieszczą już upadek usnetu
    tak jak komputerów stacjonarnych i całej masy innych rzeczy:)

    > Tak że chyba nie jest tak źle.

    "...póókiii myyyyyy żyjeeeemyyy" :)