  • 1. Data: 2022-04-05 12:54:20
    Temat: Procesor i5-4590S i jego grafika zintegrowana
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Do kompa z prockiem i5-4590S był podłączony po HDMI telewizor. Któregoś
    dnia przestał wyświetlać obraz, okazało się że wysiadła płyta główna. Po
    wymianie TV odżył. Ale wygląda na to że przy okazji wysiadla grafika w
    komputerze. Jest ona zintegrowana z prockiem i stan obecny jest taki że
    na wyjściu DVI sygnał obrazu jest (choć z niewielkimi artefaktami) a na
    wyjściu HDMI sygnału brak. Pytanie brzmi: Czy jest możliwa taka awaria
    grafiki zintegrowanej z prockiem że sygnał na DVI jest a na HDMI brak?
    Czy to co wysiadło jest związane z prockiem czy raczej z płytą główną
    kompa?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-04-05 15:05:46
    Temat: Re: Procesor i5-4590S i jego grafika zintegrowana
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > grafiki zintegrowanej z prockiem że sygnał na DVI jest a na HDMI brak?
    > Czy to co wysiadło jest związane z prockiem czy raczej z płytą główną

    Raczej nie awaria grafiki a coś nie tak z gniazdem HDMI na wyjściu
    płyty,.  Nic nie szkodzi za parę złoty można kupić przejściówkę DVI-HDMI
    i sprawa załatwiona.

  • 3. Data: 2022-04-14 21:03:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > grafiki zintegrowanej z prockiem że sygnał na DVI jest a na HDMI brak?
    > Czy to co wysiadło jest związane z prockiem czy raczej z płytą główną

    Wsadź prostą kartę graficzną bez wentylatora w rodzaju GT1030 silent i
    jeszcze obraz będzie ładniejszy niż z integry.

    Wrrrróć... - ależ te karty poszły do góry!
    Ze 6 lat temu kupowałem za 129 zł...
    Od tego czasu karta nie stała się nowocześniejsza :-)

  • 4. Data: 2022-04-14 21:50:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 21:03:48 +0200, Poldek napisał(a):

    > Wrrrróć... - ależ te karty poszły do góry!

    Hehe, sam zaglądałem na Allegro i co popatrzyłem to mnie odrzucało :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-04-14 23:47:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Hehe, sam zaglądałem na Allegro i co popatrzyłem to mnie odrzucało :)

    Aż mi się zal zrobiło, że oddałem gratis ostatnio zabytkowego
    poleasingowca SFF z wsadzonym do środka GTXem 1030.
    Trzeba było oddać komputer na złom, tylko wyciągnąć kartę i opchnąć ;-)

  • 6. Data: 2022-04-16 12:50:29
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 14.04.2022 21:03, Poldek wrote:
    > Wrrrróć... - ależ te karty poszły do góry!
    > Ze 6 lat temu kupowałem za 129 zł...
    > Od tego czasu karta nie stała się nowocześniejsza :-)

    Karta nie stała się nowocześniejsza, ale nasz wspaniały rząd i glapek
    bardzo się postarali, żeby waluta narodowa znalazła się na poziomie
    adekwatnym do ich wiedzy ekonomicznej i finansowej.

    --
    pzdr
    Roman

  • 7. Data: 2022-04-21 03:27:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-04-16 o 12:50, Roman Tyczka pisze:

    > Karta nie stała się nowocześniejsza, ale nasz wspaniały rząd i glapek
    > bardzo się postarali, żeby waluta narodowa znalazła się na poziomie
    > adekwatnym do ich wiedzy ekonomicznej i finansowej.

    No, ale 6 lat temu, to zarabiałem ze 5 razy mniej, niż teraz...