  • 1. Data: 2011-04-12 10:06:14
    Temat: Programowanie UART w LPC17xx
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    Przegladam sobie biblioteki do UART-a w LPC17xx i w sumie rozumiem jak
    to dziala za wyjatkiem jednego pojawiajacego sie polecenia(wiem co ono
    robi nie rozumiem za to tej skladni).
    ((LPC_UART1_TypeDef *)UARTx)->/*RBTHDLR.*/THR = Data &
    UART_THR_MASKBIT

    chodzi o fragment /*RBTHDLR.*/THR -- co to jest?
    W innych bibliotekach spotkalem zapisy gdzie po -> jest THR albo RBR i
    to jest proste. Jednak tego powyzej nie bardzo czaje a i google nic
    nie pomogly bo tylko linki do plikow zawierajacych ten fragment
    znajduja bez zadnej informacji.
    Podpowiedzcie o co tu biega.

  • 2. Data: 2011-04-12 10:50:09
    Temat: Re: Programowanie UART w LPC17xx
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On wto, 12 kwi 2011 12:06:14 in article
    bz.googlegroups.com>
    Dlabink wrote:
    > chodzi o fragment /*RBTHDLR.*/THR -- co to jest?

    /*RBTHDLR.*/ - to jest komentarz :)

  • 3. Data: 2011-04-12 11:04:28
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 12 Kwi, 12:50, Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>
    wrote:
    > On wto, 12 kwi 2011 12:06:14 in article
    bz.googlegroups.com>

    > /*RBTHDLR.*/ - to jest komentarz :)

    Hehe, wlasnie przed chwila sam to zauwazylem patrzac na kod w innym
    miejscu.
    Ale najpierw pol godziny wiedzialem i sie zastanawialem co to za
    skladnia chyba tylko dlatego ze wczesniej nie mialem w zadnym kodzie
    wstawianego komentarza w takim miejscu.
    Jak to niektorzy lubia utrudniac zycie (chociaz pewnie dla autora to
    mialo cos ulatwic) :):)