  • 1. Data: 2011-04-13 07:41:38
    Temat: piski w telefonie
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    od 3 dni obserwuję w swoim jak i telefonach znajomych dziwną sytucaję:
    dzwoniąc do kogoś, lub odbierając telefon, dość czesto zamiast głosu
    rozmówcy słychać tylko piski i trzaski. Tak jakby puścić strumień bitów na
    głośnik.
    Obserwujecie też coś takiego?

    pozdrawiam

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 2. Data: 2011-04-13 07:42:20
    Temat: Re: piski w telefonie
    Od: Kicer <...@...c>

    Oczywiście chodzi o telefonię komórkową ;)

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 3. Data: 2011-04-13 09:39:43
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik Kicer napisał:
> [...]
    > dzwoniąc do kogoś, lub odbierając telefon, dość czesto zamiast głosu
    > rozmówcy słychać tylko piski i trzaski. Tak jakby puścić strumień bitów na

    w jakiejś konkretnej okolicy? może BTS operatora ma awarię

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 4. Data: 2011-04-13 13:24:26
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 13-04-2011 o 09:41:38 Kicer <...@...c> napisał(a):

> [...]
    > dzwoniąc do kogoś, lub odbierając telefon, dość czesto zamiast głosu
    > rozmówcy słychać tylko piski i trzaski. Tak jakby puścić strumień bitów

    Każden jeden polityk powie Ci, że masz telefon na podsłuchu. :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2011-04-13 14:39:46
    Od: Kicer <...@...c>

    AlexY wrote:

    > w jakiejś konkretnej okolicy? może BTS operatora ma awarię

    większość u mnie w domu, ale obserwowałem to też 4km w lini prostej od
    miejsca zamieszkania.

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 6. Data: 2011-04-13 20:24:40
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Kicer napisał:
    > większość u mnie w domu, ale obserwowałem to też 4km w lini prostej od
    > miejsca zamieszkania.

    GSM900, to chyba ma nawet 20 km zasięgu. Czy na wyświetlaczu telefonu
    jest ten sam BTS? Wszyscy mają telefony w tej samej sieci?
    Maciek

  • 7. Data: 2011-04-14 13:54:14
    Od: Kicer <...@...c>

    Maciek wrote:

    > GSM900, to chyba ma nawet 20 km zasięgu. Czy na wyświetlaczu telefonu
    > jest ten sam BTS?

    tego nie sprawdzałem

    > Wszyscy mają telefony w tej samej sieci?

    tu akurat tak.

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86