  • 21. Data: 2011-12-27 22:13:31
    Temat: Re: Propozycja nie do odrzucenia !
    Od: TGor <t...@g...pl>

    On 2011-12-26 16:46, Maciej Muran wrote:

    > To ja poproszę skan tego pisma, bo ciężko mi uwierzyć szczególnie w

    Nie czytałem wątku, ale jak to Play, to takie coś jest możliwe. Mi
    wmawiali, że rok temu kupiłem u nich N95 i ich zdaniem ten telefon nie
    zasłużył na pakiety internetowe. Odmówiono mi zatem uznania reklamacji,
    kiedy Play mi pakiet wyłączył (bo tak, nabijając mi kilkaset złotych).
    Po prostu napisali, że mi pakietu nie włączą (nie o to prosiłem), bo N95
    ich nie dostanie (nie ten telefon od nich kupowałem).

    Problem w tym, że ja rzeczywiście miałem N95 - pytanie ... skąd
    wiedzieli? ;-)

    (nie, nie korzystałem z usług Play na N95)

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 22. Data: 2011-12-27 22:16:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > No wiesz - nie kazdy smartfon kosztuje 2000, a 16zl*24m to juz prawie
    > 400zl
    > i to moze byc znaczaca czesc telefonu :-)

    Pisałem o najtańszym pakieciku rzędu 25MB za 5 zł. To tak, jak z tym
    kondonem w szufladzie - przyjdzie ktoś, może się przyda, a zawszeć to koszt
    o kilka rzędów wielkości mniejszy, niż koszt aborcji ewentualnie alimentów
    lub broń Boże założenia tzw. stadła.

    > No wiesz, mam internet w domu, mam w pracy, mam w hotelu - to po co mi
    > jeszcze w telefonie ? Przydaje sie raz na pare miesiecy, tyle moge
    > zaplacic
    > w/g cennika.

    No i niektórzy płacą wg cennika - kilkaset zł. ;->
    To akurat nie do wątkotwórcy i jego enigmatycznego znajomego, tylko bardziej
    ogólna refleksja, sprowokowana stwierdzeniem, że jak ktoś ma Androida, to ma
    blokować. IMHO dziwne podejście i tyle.

    JoteR

  • 23. Data: 2011-12-27 23:03:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Dec 2011 23:16:56 +0100, JoteR napisał(a):

    > Pisałem o najtańszym pakieciku rzędu 25MB za 5 zł.

    Ale skonczylo sie na takim za 16 :-)

    W Play teraz to mozliwe, dawniej chyba niekoniecznie.
    A w Erze za 5zl nie mozna, trzeba za 9.

    > No i niektórzy płacą wg cennika - kilkaset zł. ;->

    Jak im operator nie potrafi dostarczyc dobrego produktu, to niech sam placi
    :-)

    > To akurat nie do wątkotwórcy i jego enigmatycznego znajomego, tylko bardziej
    > ogólna refleksja, sprowokowana stwierdzeniem, że jak ktoś ma Androida, to ma
    > blokować. IMHO dziwne podejście i tyle.

    A potem sie okaze ze placa 5zl a internetu nie maja, bo im telefon w dwa
    dni po pierwszym zzera :-) Albo co gorsza po 3 miesiacach telefon sie
    zawiesi, bo upgrade wymaga 40MB :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-12-27 23:16:52
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Ale skonczylo sie na takim za 16 :-)

    Bo ja wolę mieć paczkę tych kondonów, a nuż wpadnie z koleżankami? ;->

    > A potem sie okaze ze placa 5zl a internetu nie maja, bo im telefon w dwa
    > dni po pierwszym zzera :-)

    Ale nie dostaną rachunku na kilkaset zł. Bo kondonik zadziała...

    > Albo co gorsza po 3 miesiacach telefon sie
    > zawiesi, bo upgrade wymaga 40MB :-)

    Naprawdę Android aktualizuje się na żywca on-line? Nie ściągnąwszy wpierw
    całego pliku lokalnie? Pozwolę sobie nie uwierzyć.

    JoteR

  • 25. Data: 2011-12-27 23:38:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ino Badę lub Javę) i za te dodatkowe 16 zł (raptem 2 piwa w knajpie, do
    > której i tak przestałem łazić ze względów oczywistych) mam święty spokój.
    > Wykorzysta się - dobrze, nie wykorzysta - pies je trącał, policzę je jako
    > ratę za aparat. Na litość Boską, przecież to jakieś śmieszne grosze są w
    > stosunku do ceny smartfona. Czy każdy, kto szarpnął się na aparat z
    > Androidem, żyje potem z moniaków wyciąganych ukradkiem dzieciom ze świnki?
    > Bo takie odnoszę wrażenie czytając porady, jak odciąć smartfona od
    > internetu, żeby tych 5 zł przypadkiem nie zapłacić za choćby najtańszy

    Abonenci na przedłużenie umowy dostają smartfony za 1 zł i nie potrzebują
    dostępu do Internetu, więc blokują transmisję danych, żeby nie płacić za
    niepotrzebne usługi.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2011-12-28 00:03:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 00:16:52 +0100, JoteR napisał(a):

    > Naprawdę Android aktualizuje się na żywca on-line? Nie ściągnąwszy wpierw
    > całego pliku lokalnie? Pozwolę sobie nie uwierzyć.

    Tego nawet nie sugeruje.

    Ale czy potrzebnych plikow nie jest kilka, kolejno instalowanych, to nie
    recze :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-12-28 18:17:03
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-28 00:16, JoteR pisze:

    > Bo ja wolę mieć paczkę tych kondonów, a nuż wpadnie z koleżankami? ;->

    > Ale nie dostaną rachunku na kilkaset zł. Bo kondonik zadziała...

    Z tego co mi wiadomo to przy wykupionych takich małych pakietach danych,
    po ich przekroczeniu dane są liczone po wysokich stawkach.
    Możesz zakładać, że potrzebujesz 25MB a zassie ci 200MB i rachunek
    rośnie. W Orange mam abonament i do niego za 8 zł miałem 100MB to raczej
    bałem się włączać GPRS. Większe pakiety były po około 35zł. Teraz za te
    8zł dali mi 300MB więc liczę, że chyba wystarczy. A jeśli nie, to
    wprowadzili za 18 zł 1GB i w nim po przekroczeniu nie wpada się w
    kosztowną stawkę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2011-12-28 18:48:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Mario" napisał:

    > Z tego co mi wiadomo to przy wykupionych takich małych pakietach danych,
    > po ich przekroczeniu dane są liczone po wysokich stawkach.
    > Możesz zakładać, że potrzebujesz 25MB a zassie ci 200MB i rachunek rośnie.

    Bez obaw, teraz już nie urośnie, przynajmniej w Play ;-)
    "28. Po wykorzystaniu środkow w pakiecie nie jest naliczana opłata za
    transfer
    danych, a prędkośćtransferu danych ulega istotnemu zmniejszeniu."
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Uslugi_Pa
    kiet_Internet.pdf
    z tym, że najmniejszy pakiet to 100 MB za 7 zł.

    Podobnego zastrzeżenia nie było w poprzednim regulaminie
    http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Uslugi_In
    ternet_w_Telefonie_30-03-2011.pdf
    z pakiecikiem 25 MB za 5 zł.

    Zatem ów kondonik kosztuje nie 5 a 7 zł. Nadal uważam, że to są grosze. Choć
    nie ukrywam, że przypomina to nieco praktyki rekietierskie - ty nam zapłać,
    a my cię ochronimy przed nami ;->

    JoteR

  • 29. Data: 2011-12-28 19:09:36
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-28 19:48, JoteR pisze:

> [...]
    > http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Uslugi_Pa
    kiet_Internet.pdf
    > z tym, że najmniejszy pakiet to 100 MB za 7 zł.

    Może to efekt ostatnich ostatnich afer związanych z naliczaniem
    olbrzymich rachunków za transfer.

    Celna uwaga :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 30. Data: 2011-12-28 23:01:05
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    .net...

    > No wiesz - nie kazdy smartfon kosztuje 2000, a 16zl*24m to juz prawie
    > 400zl
    > i to moze byc znaczaca czesc telefonu :-)

    Nie wiem co wy robicie. Ja kupiłem pakiet 200MB i myslalem ze mi braknie. A
    mimo ze korzystam czasem poza domem i net prawie caly czas wlaczony to mi
    dopiero z 80MB wzielo w niecaly miesiac... Nastepny pakiet kupie 100MB za
    7zl i mi w zupelnosci statrczy. A w domu mam WiFi. Nie wiem jakim cudem
    ludzie mogli ponabijac rachunki na 900zł. Być może ogladali przez tydzien
    caly czas YouTube.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski