  • 1. Data: 2011-03-04 09:51:16
    Temat: Prosba o ocene Horneta 900
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    Witam,
    Kolega nadal szukać Horneta.
    Co sądzicie o tej maszynie.
    http://otomoto.pl/honda-cb-honda-cb-900-hornet-M2471
    786.html
    Z góry dzięki za każdą sugestie.

  • 2. Data: 2011-03-04 10:50:06
    Temat: Re: Prosba o ocene Horneta 900
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 10:51, Rudy pisze:
    > Witam,
    > Kolega nadal szukać Horneta.
    > Co sądzicie o tej maszynie.
    > http://otomoto.pl/honda-cb-honda-cb-900-hornet-M2471
    786.html
    > Z góry dzięki za każdą sugestie.

    ze na pewno ktos sie powinien zajac goscmi ktorzy przekrecaja liczniki
    bo to juz sie zaczyna smieszne robic...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-03-04 10:54:33
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Rudynapisal

    > Witam,
> [...]

    Na tarczach hamulcowych jest spory nalot rdzy, albo nie był używany spory
    okres, albo zimą stał na zewnątrz. Trudno cokolwiek powiedzieć, mało tych
    fotek...

  • 4. Data: 2011-03-04 10:58:02
    Od: Sailor <s...@o...pl>

    Kierunki ma zdaje sie wymienione. Tarcze mocno pordzewiale. Przebieg 14
    tys w 6 lat we Wloszech? Na oko dal bym mu 40-60 tys. Zalecal bym daleko
    idaca ostroznosc.

    Sailor

  • 5. Data: 2011-03-04 11:00:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-04, power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> wrote:

    > Na tarczach hamulcowych jest spory nalot rdzy, albo nie był używany spory
    > okres, albo zimą stał na zewnątrz.

    No i co w zwiazku z tym?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-03-04 11:18:47
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-04 10:51, Rudy pisze:
> [...]

    Przy takim przebiegu powinien mieć fabryczne: łańcuch i zębatki, klocki
    i być może przednią oponę.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2011-03-04 14:18:31
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > Przy takim przebiegu powinien mieć fabryczne: łańcuch i zębatki, klocki i
    > być może przednią oponę.

    No mam zamiar podjechac i obejrzec dokladniej.
    Jak dokladnie sprawdzic czy lancuch orginalny bo opone to rozumiem ze po
    roczniku bo nie wiem jaka opone wkladali seryjnie
    Kazda sugestia na co zwrocic jeszcze uwage mile widziana.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-03-04 16:55:23
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

> [...]
    > roczniku bo nie wiem jaka opone wkladali seryjnie
    > Kazda sugestia na co zwrocic jeszcze uwage mile widziana.

    Sciagnij serwisowke, tam pisze na czym wyjezdza moto z fabryki.
    Przebieg wogole pomin, nalot na tarczach swiadczy tez o niczym (mogl byc
    wstawiony po jesieni z morymi tarczami, mogly przy transporcie zmoknac itp).

  • 9. Data: 2011-03-04 22:57:27
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-04 15:18, Rudy pisze:
    > Kazda sugestia na co zwrocic jeszcze uwage mile widziana.

    Moze krzywo 3 fote ktos zrobil ale ja bym sie przyjrzal tylowi
    dokaldniej :) Lepiej dmuchac na zimne.

    Jesli sprzeta kupisz, to pierwsza rzecz - wywal te koszmarne mocowanie
    tablicy rejestracyjnej i tandetne kierunkowskazy ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 10. Data: 2011-03-04 23:02:16
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Witam,

> [...]

    Witaj. Brak oslonki przy prawej stopce oraz jakos tak na tym pierwszym zdieciu
    te lagi jakies takie podgiete mi sie wydaja.

    Koczis
    FZ1 Fazer-na wydaniu