  • 1. Data: 2010-01-10 11:52:03
    Temat: Prośba o test programu.
    Od: mihoo <r...@g...com>

    Witam. Napisałem program, generator pokazu zdjęć. Sprawdziłem go na
    kilku komputerach z różnymi systemami i konfiguracjami i puściłem w
    świat rejestrując między innymi na sciagnij.pl. Ale chyba się za
    bardzo pospieszyłem z tą publikacją, bo w komentarzach pojawiła się
    opinia człowieka, który w toku korespondencji wyjaśnił mi, że chociaż
    program instaluje się prawidłowo i nie ma wpływu na stabilność systemu
    (wbrew temu, co napisał wcześniej w komentarzu), działa tak wolno, że
    nie da się go używać. Zastanawiam się, czy mógłbym w tej sytuacji
    prosić Was o opinię o moim programie lub wskazanie mi, gdzie mógłbym
    tego typu pomoc uzyskać.
    Pokaz działania programu na youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=4sDJACCIf_o

    Strona programu:
    http://dphotos.pl

    Link do instalki:
    http://dphotos.pl/SetupDPhotos.exe

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
    Michał Rajewicz

  • 2. Data: 2010-01-10 13:09:47
    Temat: Re: Prośba o test programu.
    Od: "krzysztof posluszny" <w...@w...pl>

    Użytkownik "mihoo" napisał w wiadomości
[...]

    Na moim kompie program działa tak jak powinien. Wydaje mi się że wina leży
    po stronie tego użytkownika a raczej jego komputera który opiniował Twój
    program... Program jest cacy.

  • 3. Data: 2010-01-10 14:57:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Nie boisz sie byc za bardzo 'poslusznym'?

  • 4. Data: 2010-01-10 15:31:36
    Od: "krzysztof posluszny" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał
    > Nie boisz sie byc za bardzo 'poslusznym'?

    Bałem się jak byłem mały. Teraz jestem duży.

  • 5. Data: 2010-01-10 16:28:37
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 16:31:36 +0100, krzysztof posluszny napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" napisał
    >
    > Bałem się jak byłem mały. Teraz jestem duży.

    I biore, instaluje wszystko, co popadnie???

  • 6. Data: 2010-01-11 07:26:07
    Od: Maciej Pilichowski <P...@g...com>

    On Sun, 10 Jan 2010 17:28:37 +0100, Jacek <a...@o...pl> wrote:

    >I biore, instaluje wszystko, co popadnie???

    Wirtualka znosi wszystko :-)

    milego dnia