    From: "kamilos" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Prosba o wycene
    Date: Thu, 29 Apr 2010 23:53:15 +0200

    Witajcie, chce się pozbyć mojego wehikułu i zastanawiam się ile za niego
    krzyczeć żeby było jakiekolwiek zainteresowanie...

    Link do zdjęć: http://picasaweb.google.pl/116478182623860983164/Mal
    e#

    A tutaj jakiś nieskładny opis skrobnięty na poczekaniu:

    "Scenic z instalacją gazową BRC jeszcze na gwarancji (do lutego 2011) -
    spalanie gazu 8-9 l na 100 km. Środek samochodu zadbany i wypieszczony,
    nigdy nie palono w środku. Jestem właścicielem pojazdu od kwietnia 2007
    (przebieg 78 tys km). Wszystko poza wyglądem zewnętrznym było wymieniane lub
    naprawiane na bieżąco. Olej (ELF 10W40 - wymieniany zawsze co 10-15 tys. km)
    wraz z filtrami wymieniany był ostatnio przy przebiegu 148 000 km, dodatkowo
    wymieniono cylinderek hamulcowy, łożysko prawego przedniego koła (SKF) i
    klocki hamulcowe z przodu (Lucas). Przy przebiegu 149 000 km przeprowadzono
    przegląd gwarancyjny instalacji gazowej i wymieniono filtr wielozaworu,
    świece (NGK) i kable WN (Sentech). Kompletny rozrząd wymieniłem przy
    przebiegu 108 tys. km. Samochód posiada mało zużyte opony letnie na
    alufelgach i opony zimowe na felgach stalowych w stanie bardzo dobrym.

    Z wad wymienić należy wgniecenia na masce i dachu powstałe wskutek
    gradobicia (lakier pozostał nietknięty), postępującą korozję nadkoli i klapy
    bagażnika - mam nadzieję, że widać wszystko na zdjęciach, niewielki odprysk
    przedniej szyby (już z takim odpryskiem kupiłem ten samochód, nie
    przeszkadza i nie powiększa się), pęknięty prawy błotnik, pękniętą atrapę po
    prawej stronie (kolizja z zającem - skleiłem), wgniecenie w dolnej części
    drzwi kierowcy, mało profesjonalna naprawa lakiernicza wgniecenia w prawych
    tylnych drzwiach, pęknięty klosz tylnej lewej lampy, odprysk przedniego
    prawego reflektora od uderzenia kamieniem (zabezpieczone silikonem). Od
    gradobicia w 2007 przestałem inwestować w wygląd zewnętrzny auta a skupiłem
    się na sprawności mechanicznej. Wg moich informacji poza uszkodzeniami
    parkingowymi pojazd nie miał przeszłości wypadkowej.

    Na chwilę obecną samochód nie wymaga wkładu finansowego i jeśli ktoś szuka
    dużego, wygodnego a przy tym taniego w eksploatacji samochodu do jeżdżenia a
    nie lansowania się przed sąsiadami to scenic będzie optymalnym rozwiązaniem.
    "

    Myślicie, że znajdzie się na to jakiś klient za powiedzmy 5500?

    Pozdrawiam
    KJ