  • 1. Data: 2010-04-29 23:53:15
    Temat: Prosba o wycene
    Od: "kamilos" <k...@o...pl>

    Witajcie, chce się pozbyć mojego wehikułu i zastanawiam się ile za niego
    krzyczeć żeby było jakiekolwiek zainteresowanie...

    Link do zdjęć: http://picasaweb.google.pl/116478182623860983164/Mal
    e#

    A tutaj jakiś nieskładny opis skrobnięty na poczekaniu:

    "Scenic z instalacją gazową BRC jeszcze na gwarancji (do lutego 2011) -
    spalanie gazu 8-9 l na 100 km. Środek samochodu zadbany i wypieszczony,
    nigdy nie palono w środku. Jestem właścicielem pojazdu od kwietnia 2007
    (przebieg 78 tys km). Wszystko poza wyglądem zewnętrznym było wymieniane lub
    naprawiane na bieżąco. Olej (ELF 10W40 - wymieniany zawsze co 10-15 tys. km)
    wraz z filtrami wymieniany był ostatnio przy przebiegu 148 000 km, dodatkowo
    wymieniono cylinderek hamulcowy, łożysko prawego przedniego koła (SKF) i
    klocki hamulcowe z przodu (Lucas). Przy przebiegu 149 000 km przeprowadzono
    przegląd gwarancyjny instalacji gazowej i wymieniono filtr wielozaworu,
    świece (NGK) i kable WN (Sentech). Kompletny rozrząd wymieniłem przy
    przebiegu 108 tys. km. Samochód posiada mało zużyte opony letnie na
    alufelgach i opony zimowe na felgach stalowych w stanie bardzo dobrym.

    Z wad wymienić należy wgniecenia na masce i dachu powstałe wskutek
    gradobicia (lakier pozostał nietknięty), postępującą korozję nadkoli i klapy
    bagażnika - mam nadzieję, że widać wszystko na zdjęciach, niewielki odprysk
    przedniej szyby (już z takim odpryskiem kupiłem ten samochód, nie
    przeszkadza i nie powiększa się), pęknięty prawy błotnik, pękniętą atrapę po
    prawej stronie (kolizja z zającem - skleiłem), wgniecenie w dolnej części
    drzwi kierowcy, mało profesjonalna naprawa lakiernicza wgniecenia w prawych
    tylnych drzwiach, pęknięty klosz tylnej lewej lampy, odprysk przedniego
    prawego reflektora od uderzenia kamieniem (zabezpieczone silikonem). Od
    gradobicia w 2007 przestałem inwestować w wygląd zewnętrzny auta a skupiłem
    się na sprawności mechanicznej. Wg moich informacji poza uszkodzeniami
    parkingowymi pojazd nie miał przeszłości wypadkowej.

    Na chwilę obecną samochód nie wymaga wkładu finansowego i jeśli ktoś szuka
    dużego, wygodnego a przy tym taniego w eksploatacji samochodu do jeżdżenia a
    nie lansowania się przed sąsiadami to scenic będzie optymalnym rozwiązaniem.
    "

    Myślicie, że znajdzie się na to jakiś klient za powiedzmy 5500?

    Pozdrawiam
    KJ

  • 2. Data: 2010-04-30 08:10:55
    Temat: Re: Prosba o wycene
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamilos wrote:

    > Myślicie, że znajdzie się na to jakiś klient za powiedzmy 5500?

    Skoro prosisz o wycenę...
    Wyobraź sobie że nie znasz tego samochodu, to nie Twój.

    Przeczytaj opis który wrzuciłeś, i za pomocą tego opisu odpwiedz na
    pytania:
    Który to rocznik?
    Jaki silnik?
    Jaka wersja wyposażenia?
    Co z wyposażenia ma? Klima, elektryka?

    Dobrze byłoby też podać przebieg, wprawdzie na którymś zdjęciu jest,
    ale bez przesady - nie możesz oczekiwać że grupowicze będą wypatrywać
    na zdjęciach licznika.

    Po prostu taka metryczka to podstawa.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-04-30 08:18:17
    Od: "kamilos" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro prosisz o wycenę...
    > Wyobraź sobie że nie znasz tego samochodu, to nie Twój.

    Tez prawda... pora pozna a opis byl przygotowany pod serwis ogloszeniowy w
    ktorym reszta informacji jest zamieszczona w "rubrykach stalych". Tak wiec:

    - rok prod. 1996, pierwsza rej. 03.1997
    - przebieg poki co ok. 152 tys. km
    - silnik 1,6e 8V K7M 66 kW/ 90 KM
    - wersja wyposazenia RT - 2xPP, wspomaganie, centralny zamek, el. szyby z
    przodu, el. lusterka, regulacja swiatel i podswietlenia, zegar z
    termometrem, sterowanie do oryginalnego radia przy kierownicy, przyzwoite
    radio kenwood z cd itd

    Mam nadzieje, ze teraz to lepiej wyglada i przepraszam za niedopatrzenie ;)

    Pozdrawiam
    KJ

  • 4. Data: 2010-04-30 10:32:24
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 29 Kwi, 23:53, "kamilos" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > "
    >
    > Myślicie, że znajdzie się na to jakiś klient za powiedzmy 5500?

    Brzmi ladnie, sam bym wzial ;-) wiec badz dobrej mysli

  • 5. Data: 2010-04-30 11:20:21
    Od: "kamilos" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    >Brzmi ladnie, sam bym wzial ;-) wiec badz dobrej mysli

    Wiesz, i tak nie ma możliwości żebym go sprzedał za tyle ile moim zdaniem
    jest wart (bo używanego samochodu o którym wiesz czego należy się spodziewać
    to ze świeczką szukać, poza tym wiadomo, jestem z nim związany
    emocjonalnie)... ale rynek rządzi się swoimi prawami i nic na to nie
    poradzimy ;)

    Jeśli mieszkasz gdześ w pobliżu to zapraszam na jazdę próbną :P - szczegóły
    na kivlovus<wytnijto>@op.pl

    Pozdrawiam
    KJ

  • 6. Data: 2010-04-30 14:57:50
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "kamilos" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Myślicie, że znajdzie się na to jakiś klient za powiedzmy 5500?

    Tak
    Ten tekst od serca odróżnia się od marketingowego bełkotu handlarzy
    "okazjami".

  • 7. Data: 2010-04-30 23:14:48
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    kamilos pisze:

    Rok produkcji 1996
    Przebieg 2007 78tys ( ~8000km/rocznie )
    Przebieg 2010 152tys ( ~24000km/rocznie )

    Jesteś pewien, że poprzedni właściciel nic nie kręcił ?
    Oczywiście zdarzają się takie przypadki, i nie sądzę żebyś kłamał, ale z
    punktu widzenia potencjalnego kupującego to przebieg jest podejrzany.
    Kupowałem kilka używanych samochodów i tylko jeden raz zdarzyło mi się
    kupić samochód który miał uczciwy przebieg (a przynajmniej mocno
    prawdopodobny).

    Powodzenia
    Jarek