  • 61. Data: 2012-04-13 15:05:13
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:jm903f$2l5l$1@news2.ipartners.pl...

    > U mnie też ani nie drgnie (tzn. mniej niż bagnet pozwala stwierdzić).
    > Czy to znaczy uzupełniam ten olej za pomocą... LPG? ;)
    >
    > (dodatkowy hint - przez większość roku nie włączam benzyny nawet na
    > rozruch).

    Moje clio brało olej w sporych ilościach (koło 0,5-0,7 litra pomiędzy
    wymianami), ale w japończykach nigdy nie dolewałem - nie dlatego, że ubywało
    niewiele, ale nie ubywało po prostu. Eksploatacja taka sama, może trochę
    więcej tras robiłem clio.

    --
    Yogi(n)

  • 62. Data: 2012-04-16 07:52:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-13 00:20, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Czego tak lolujesz? :)
    > Moja Vectra na autobanie(100% autobany) trasa Wrocław - Frankfurt
    > spaliła średnio 5,9l/100km - średnia prędkość 124km/h
    > zapodam jutro zdjęcie z komputera pokładowego, jak znajdę...a no i
    > Vectra to diesel.

    Widzę tylko jedną możliwość - jechałeś cały czas 124 km/h pustą
    autostradą :)
    Oto mój wynik autostradowy Vectrą (23.01.2011):
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/193004.html
    a to Insignią (16, 17 i 21.11.2011):
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/464191.html

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 63. Data: 2012-04-16 21:47:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-16 07:52, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > autostradą :)
    > Oto mój wynik autostradowy Vectrą (23.01.2011):

    Zakoś córce z szafy te skrzydełka i je sobie do papuci (tych w których
    jeździsz) domontuj. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2012-04-17 23:49:29
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > Widzę tylko jedną możliwość - jechałeś cały czas 124 km/h pustą
    > autostradą :)

    nieco przekłamałem...ale to przez to, że małzonka 'strzeliła" zdjęcie
    już po zjeździe z autobany

    http://imageshack.us/photo/my-images/846/zdjcie0243b
    .jpg/

  • 65. Data: 2012-04-18 09:21:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-16 21:47, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Zakoś córce z szafy te skrzydełka i je sobie do papuci (tych w których
    > jeździsz) domontuj. :P

    Wątpię, żeby pomogło - a jeszcze by się to wszystko mogło zaplątać :)

  • 66. Data: 2012-04-18 09:24:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-17 23:49, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > nieco przekłamałem...ale to przez to, że małzonka 'strzeliła" zdjęcie
    > już po zjeździe z autobany
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/846/zdjcie0243b
    .jpg/

    Ja nie wątpię w ten wynik nawet mimo, że kompy lubią przekłamywać - ten
    w Insigni zaniża, ale w Vectrze zwykle zawyżał średnie spalanie. pisałem
    tylko, że zrobienie takiej średniej przy niskim spalaniu oznacza, że nie
    musiałeś "cisnąć" a była to spokojna jazda ze stałą szybkością zbliżoną
    do średniej :)

  • 67. Data: 2012-04-18 21:35:50
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Yogi(n) wrote:

> [...]
    > wymianami), ale w japończykach nigdy nie dolewałem - nie dlatego, że
    > ubywało niewiele, ale nie ubywało po prostu. Eksploatacja taka sama,

    Moya Toytoyta pobiera te 0,7 l oleju nie pomiędzy wymianami, ale na 1000 km.