    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Prościutki wzmacniacz się wzbudza - pomocy...
    Date: Sun, 01 Feb 2009 00:57:30 +0100

    Witam!!

    Chciałem zbudować sobie prosty wzmacniacz zasilany bateryjnie do
    głośniczków 8ohm 0,5W... na szczęście zacząłem od symulacji, i niestety,
    wzmacniacz się wzbudza... i próbuję robić WSZYSTKO - a nic nie pomaga
    :(... Może ktoś pomoże?? Tutaj jest link do stronki na której dałem
    krótki opis, schemat, przebieg oraz pliki dla LTSpice'a (SwCAD'a).
    http://www.konopacki.internetdsl.pl/pk/misc/wzmacnia
    cz/wzmacniacz.html
    lub link do schematu:
    http://www.konopacki.internetdsl.pl/pk/misc/wzmacnia
    cz/schemat.gif
    i przebiegu:
    http://www.konopacki.internetdsl.pl/pk/misc/wzmacnia
    cz/przebieg.gif

    Może coś pomożecie?? Nie bardzo wiem co z tym zrobić :(... A może lepiej
    użyć jakiegoś gotowego scalaka?? Myślałem nad LM386, ale on ma kiepskie
    parametry, 6V zasilania to jego minimum i boje się, że odmówi współpracy
    z lekko rozładowanymi bateriami, chyba nie posiada bootstrapa, więc
    amplituda jest obcięta mocno "od góry"... dlatego zacząłem budować od
    podstaw, no ale może są łatwodostępne układy, które nie mają tych wad no
    i się nie wzbudzają ;)....

    Z góry dziękuję za pomoc bardziej doświadczonych Grupowiczów-Dyskutantów
    ;)...

    Pozdrawiam!!
    Konop