  • 21. Data: 2012-01-30 10:04:58
    Temat: Re: Prosty pomiar poboru pršdu w warunkach domowych
    Od: IDKrzych <_...@p...onet.pl>

    > kiedys szukalem przyczyny, ale przestalem. Moze ty wiesz, czy do
    > "sprawdzania bezczynnosci" mozna pozmieniac warunki - np. bierz pod
    > uwage sama klawiature lub przyciski myszy? A moze jest jakis programik
    > (niezalezny od systemu), ktory bedzie hibernowal, gdy
    > klawiatura/przyciski myszy nie beda naciskane?

    Jeżeli dobrze rozumiem problem, to nie trzeba żadnych specjalnych
    programików (jak to ktoś niżej pisał).

    W _menedżerze urządzeń_ znajdujemy na liście daną klawiaturkę lub myszkę
    i we [właściwościach] zakładka [Zarządzanie energią] -> zlikwidować
    ptaszka przy "Zezwalaj temu urządzeniu na wznawianie pracy komputera"
    ... od tej chwili np. myszka może się toczyć ile chce i nie powinna
    wpływać na hibernowanie/wybudzanie komputera.

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 22. Data: 2012-01-30 14:20:46
    Temat: Re: Prosty pomiar poboru pr?du w warunkach domowych
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Na XP hibernację uniemożliwiają połączenia sieciowe - jeżeli są jakieś
    > aktywne. U nas skończyło napisaniem własnej aplikacji monitorującej
    > klawiaturę mysz.

    Mam 3 połączenia (a może to nie one?) - trzy zamapowane pod literki katalogi
    z dysku w sąsiednim kompie. Zahibernowałem, odhibernowałem, połączenia
    wstały bez dodatkowych bodźców - po prostu wszedłem w "napęd" i jest
    zawartość. Laptop V4005CL.

  • 23. Data: 2012-01-30 19:36:56
    Temat: Re: Prosty pomiar poboru prądu w warunkach domowych
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-01-28 22:04 Mario napisał(a):

    > Taki zwykły licznik to on ma w szafce licznikowej. Przecież nie będzie
    > kład kolo czajnika takiego licznika z prowizorycznie podłączonymi
    > przewodami do gniazdka i odbiornika. Potrzebny mu jakiś poręczny
    > wtyczkowy skoro chce zmierzyć pobieraną moc za jakiś dłuższy okres czasu.

    Licznik wcale nie musi być duży. Są też małe 1DIN na szynę. Ja mam LE-01
    podłączony do AVRa, który na bieżąco pokazuje W na wyświetlaczu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 24. Data: 2012-01-31 08:28:07
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Kupiłem najtańszy w sklepie poniżej i mierzy wystarczająco dobrze.
    http://www.centrumelektroniki.pl/Mierniki,c574_845.h
    tml

    t-1

  • 25. Data: 2012-02-02 05:31:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "t-1" <t...@s...pl> wrote in message news:jg88mo$1m8$1@pippin.nask.net.pl...
    > Kupiłem najtańszy w sklepie poniżej i mierzy wystarczająco dobrze.
    > http://www.centrumelektroniki.pl/Mierniki,c574_845.h
    tml

    A po czym poznajesz, że mierzy dobrze? :-)

  • 26. Data: 2012-02-02 12:34:30
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-01-30 20:36, Adam Dybkowski pisze:

    > Licznik wcale nie musi być duży. Są też małe 1DIN na szynę. Ja mam LE-01
    > podłączony do AVRa, który na bieżąco pokazuje W na wyświetlaczu.

    Ale to nie będzie już "regenerowany, wyzerowany i z plomba za 25-30 zł"

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 27. Data: 2012-02-02 22:07:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2012-02-02 13:34 Mario napisał(a):

    > Ale to nie będzie już "regenerowany, wyzerowany i z plomba za 25-30 zł"

    No ale jak komuś przeszkadza wielkie mechaniczne bydlę to taki na szynę
    jest akurat. Ze świadectwem certyfikacji czyli nie jakiś bidawtyczkowy z
    Lidla z dokładnością +-10% Ale niestety też swoje kosztuje.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 28. Data: 2012-02-03 05:36:58
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2012-01-28 19:17, DooMiniK pisze:
    > Witam,
    > Szukam prostego sposobu pomiaru 'głodu' na prąd
    > urządzeń elektrycznych w domu. Chcę zrobić kilka eksperymentów,
    > typu:
    > - ile 'ciągnie' czajnik elektryczny w ciągu miesiąca,
    > - telewizor
    > - laptop.
    >
    > Rozumiem, że na porządne urządzenie trzeba nawet kilka tysięcy
    > złotych, jednak nie tędy droga w moim przypadku ;-)

    Do urządzeń grzejnych wystarczy licznik czasu pracy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 29. Data: 2012-02-04 15:56:05
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 30 Jan 2012 10:56:21 +0100, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    >Na XP hibernację uniemożliwiają połączenia sieciowe - jeżeli są jakieś
    >aktywne. U nas skończyło napisaniem własnej aplikacji monitorującej
    >klawiaturę mysz.

    a mozesz jakos udostepnic ten programik?

    --
    ThinkXtra