  • 1. Data: 2009-06-28 21:02:13
    Temat: Prosty program do archiwizacji
    Od: "Jarek" <s...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów
    Po niedawnej przygodzie postranowiłem w końcu temat który ropocząlem jakiś
    czas temu i zaniechałem zakonczyć . Skradziono mi laptopa . Mam zewnętrzny
    twardy dysk na USB ale z racji na fakt iz dane z określonych folderów w moim
    laptopie np "moje dokumenty " kopiowalem ręcznie to trwalo to długo .Robiłem
    to więc żadko Nie miałem żadnego prostego programu do archiwizacji .
    Pytanie moje , czy znacie takowe programy ? Najlepiej bezpłatne z prostą
    opcja kopiowania plików ale tylko tych nowych i ew tych które zostały
    zmodyfikowane .

    Pozdrawiam
    Jarosław Siemiątkowski

    4194 (20090628) __________

  • 2. Data: 2009-06-28 21:09:59
    Temat: Re: Prosty program do archiwizacji
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

  • 3. Data: 2009-06-28 21:21:12
    Od: "Jarek" <s...@p...onet.pl>

    Cóz to takiego ten twór czytnikopodobny , jak i gdzie moge go skonfiguriować
    ?
    pozdr
    jarek

    4194 (20090628) __________

  • 4. Data: 2009-06-28 21:45:20
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

  • 5. Data: 2009-06-28 21:46:21
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    4194 (20090628) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    pisz pod cytatami, Popatrz jakie śmieci o wirusach wypisujesz. NA grupe
    nieda sie wysłać wirusa, pozatym wielu komputerom Twoje wirusy nie
    zaszkodzą. Produkujesz reklame i chwalisz się brakiem wiedzy/umiejętności.

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-06-29 16:53:20
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 23:46:21 +0200, ToMasz napisał(a):
    > pisz pod cytatami, Popatrz jakie śmieci o wirusach wypisujesz. NA grupe
    > nieda sie wysłać wirusa, pozatym wielu komputerom Twoje wirusy nie
    > zaszkodzą. Produkujesz reklame i chwalisz się brakiem wiedzy/umiejętności.

    Dwa pytania:
    1. Dlaczego niby nie da się wysyłać wirusów na grupy dyskusyjne?
    2. Dlaczego - krytykując innych za śmiecenie - sam olewasz
    interpunkcję i ortografię?

    Waldek

  • 7. Data: 2009-06-29 18:04:15
    Od: "Jarek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > deklarację content-type określającą użyte kodowanie.
    >
    > Np. takie:
    >
    > Lub takie:
    >
    > ...lub jakiekolwiek inne, byle było zgodne z RFC 1521.
    >
    > Twoje posty takowej deklaracji nie posiadają, więc albo ogranicz się do
    > pisaniu uzywając siedmiu bitów na znak (czyli bez tzw. polskich literek),
    > albo doprowadź czytnik do porządku.
    >
    > Przykładową instrukcję do Outlook znajdziesz tutaj:
    > http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
    >
    > Co do pierwotnego pytania, program którego szukasz to "rsync".

    Bardzo dziekuje za wyczerpujące wyjaśnienia . Zmieniłem zgodnie z instukcją
    z linka kodowanie . Mam nadzieję iż obecnie jest już wszystko poprawnie
    Pozdrawiam
    Jarosław Siemiątkowski

  • 8. Data: 2009-06-29 18:38:56
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 28 Cze, 23:02, "Jarek" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Pytanie moje ,  czy znacie takowe programy  ? Najlepiej bezpłatne z prostą
    > opcja kopiowania plików ale tylko tych nowych i ew tych które zostały

    Bezplatny Cobian Backup.
    Strona domowa: http://www.educ.umu.se/~cobian/cobianbackup.htm

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2009-06-29 19:40:57
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Monday 29 June 2009 20:04, Jarek wrote:
    > Bardzo dziekuje za wyczerpujące wyjaśnienia . Zmieniłem zgodnie z
    > instukcją z linka kodowanie . Mam nadzieję iż obecnie jest już wszystko
    > poprawnie

    Deklaracja kodowania jest OK.
    Jeszcze naucz się tylko odpowiednio ciąć cytaty, i będzie super. ;-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 10. Data: 2009-06-30 18:08:38
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Jarek wrote:

    >Pytanie moje , czy znacie takowe programy ? Najlepiej bezpłatne z prostą
    >opcja kopiowania plików ale tylko tych nowych i ew tych które zostały
    >zmodyfikowane .

    Sprawdź SyncBack (Freeware powinien wystarczyć):
    http://www.2brightsparks.com/syncback/compare.html

    Grzegorz