  • 1. Data: 2012-09-19 07:59:55
    Temat: Prosty telefon tylko do rozmow z MicroUSB
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Poszukuje prostego telefonu tylko do rozmow, moze byc tylko z GSM. Ale
    fajnie by mozna go bylo ladowac przez MicroUSB by mozna bylo korzsytac z
    ladowarek reszty rodziny. Niestety wszystko co znajduje w marketach ma
    wlasne patenty producenta na ladowanie. Moze kots cos polecic?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-09-19 08:23:33
    Temat: Re: Prosty telefon tylko do rozmow z MicroUSB
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 19 Sep 2012 07:59:55 +0200, Marcin wrote:
> [...]
    > ladowarek reszty rodziny. Niestety wszystko co znajduje w marketach ma
    > wlasne patenty producenta na ladowanie. Moze kots cos polecic?

    Solidy Samsunga powyzej 2370 są ladowane przez uUSB. Ale to z pamieci,
    wiec sobie zweryfikuj nim kupisz :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2012-09-19 08:50:21
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ciekawe czy Marcin naprawdę uważa, że :
> [...]
    > ladowarek reszty rodziny. Niestety wszystko co znajduje w marketach ma
    > wlasne patenty producenta na ladowanie. Moze kots cos polecic?

    Samsung GT-S5610
    Bateria trzyma przyzwoicie długo.

    > Marcin

    Sławek
    --
    ________ Wiara jest filozofia biednych, filozofia-wiara bogatych
    _/ __/ __/ Jason Evangelu

  • 4. Data: 2012-09-19 09:50:06
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.09.2012 Marcin <n...@n...com> napisał/a:

> [...]
    > ladowarek reszty rodziny. Niestety wszystko co znajduje w marketach ma
    > wlasne patenty producenta na ladowanie. Moze kots cos polecic?

    Może Samsung GT-C3530?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.