    From: " internauta" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Prosze o pomoc, nie wiem w czym problem!!!
    Date: Sat, 20 Mar 2004 00:15:42 +0000 (UTC)

    Witam.Problem mój polega na problemach z łącznością z internetem.Do sieci
    podłączony jestem przez kablówke 128/56kb.Ostatnio mam bardzo dużo problemów
    z otwarciem jakiejkolwiek strony (ciągle pojawiaja się komunikaty -nie można
    wyświetlić strony lub żądany URL.... itp), czasami podczas dnia jest kilka
    takich okresów 10min, że nie moge się połączyć.Jeśli się połącze to
    otwieranie strony strasznie długo trwa (a wcale nie mam wolnego komputera,
    jest b. szybki), a jeśli popatrzeć na stan połączenia to wysłanych jest np.
    1Mb , a odebranych 8kb !!! -straszna różnica.Kolejna sprawa to odbieranie
    poczty przez outlooka - każdego dnia mam problem z odbieraniem poczty -
    komunikat: połączenie z serwerem nie powiodło sie, a w ustawieniach serwera
    poczty przychodzącej pop3 jest:zamiast pop3.wp.pl - localhost.Gdy zmienie
    localhost na pop3.wp.pl odebranie poczty jest możliwe, ale następnego dnia
    jest to samo.Mam nadzieje, że dość szczegółowo opisałem problem i prosze o
    odpowiedź, bo nie wiem czy to wina mojego komputera, wirus itp. czy
    providera (może popsuty modem, karta).Z góry dziękuje.