  • 1. Data: 2013-08-18 17:15:44
    Temat: Prosze o pomoc w wyborze telefonu
    Od: kichu <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Mam lamerskie pytanie a zarazem prosbe o pomoc w wyborze telefonu.
    Do wczoraj uzywalem nokii 6700 slide, niestety ulewa zakonczyla jej zycie.
    Jak ognia unikam wszelkiej masci smartfonow, dotykowych ekranow itp, ale
    z tego co sie dzieje obecnie na rynku chyba bede musial sie w koncu na
    taki telefon zdecydowac.
    Zalezy mi na telefonie, ktory powinien posiadac
    -dobry odtwarzacz mp3
    -wifi
    -nawigacje GPS
    -dobra bateria
    -w sumie ma sluzyc glownie do dzwonienia, nie gram, nie uzywam facebooka
    itp. Karta prepaid wiec lepiej zeby sie nie aktualizowal ani nie sciagal
    niczego z internetu bez mojej wiedzy.
    Moze jakas kolejna nie wydziwiana nokia podobna w obsludze do 6700?
    Moze jakis starszy model smartfona typu samsung wave8500?Od kilku lat
    nie jestem na biezaco z tym co sie dzieje na rynku wiec prosze o
    wyrozumialosc i podrzucenie kilku propozycji
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2013-08-18 17:41:33
    Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze telefonu
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 16:15:44 +0100, kichu napisał(a):

    > Mam lamerskie pytanie a zarazem prosbe o pomoc w wyborze telefonu.
    > Do wczoraj uzywalem nokii 6700 slide,
    > Jak ognia unikam wszelkiej masci smartfonow

    Jak ognia unikasz smartfonów, UŻYWAJĄC smartfona? 8-)

    > Moze jakas kolejna nie wydziwiana nokia podobna w obsludze do 6700?

    Każda Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który używałeś do tej pory.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-08-18 21:41:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 17:41:33 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Jak ognia unikasz smartfonów, UŻYWAJĄC smartfona? 8-)

    > Każda Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który używałeś do tej pory.

    A nokia jeszcze takie robi ?
    Chyba tylko model 500, ale by sie w to nie pchal, skoro producent chce
    to skonczyc.

    Lumie sobie pomacalem, ja tych kafelek nie ogarniam, menedzera plikow
    nie widze, kontaktow z dwoch innych nokii przez BT zaimportowac nie
    potrafia - a niech sp*. Z mapami nadal nie potrafia dojsc do ladu, jak
    juz skreslili niewybudowana obwodnice Poznania to za duzo ... nie,
    Nokii juz nie.

    J.

  • 4. Data: 2013-08-18 22:06:41
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 21:41:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > A nokia jeszcze takie robi ?

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nokia-w-te-wakacj
    e-koniec-produkcji-telefonow-z-symbianem,2,3,28336.h
    tml
    http://skocz.pl/dklbz

    > Chyba tylko model 500, ale by sie w to nie pchal, skoro producent chce
    > to skonczyc.
    >
    > Lumie sobie pomacalem,

    Lumia to zupełnie inna bajka. Pod względem GUI to najbliższy Belle jest
    Harmattan.

    > ja tych kafelek nie ogarniam, menedzera plikow
    > nie widze, kontaktow z dwoch innych nokii przez BT zaimportowac nie
    > potrafia - a niech sp*.

    Przez Nokia Suite i chmurę można przenieść więcej niż tylko kontakty.

    > Z mapami nadal nie potrafia dojsc do ladu, jak
    > juz skreslili niewybudowana obwodnice Poznania to za duzo ... nie,
    > Nokii juz nie.

    A ktoś Ci poleca? Namawia? Zmusz? Przekonuje?

  • 5. Data: 2013-08-18 22:11:52
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sun, 18 Aug 2013 17:41:33 +0200, ALEX Alpha MR <k...@s...us>
    wrote:

    > Każda Nokia z Symbianem s60v3. Tym samym który używałeś do tej pory.

    Święte słowa!

    Od siebie polecę E63 jeżeli chcesz QWERTY (uwaga: brak GPS) albo E66
    jeżeli slider. Jako mp3 lepsza powinna być Nokia z serii N, ale
    ostatnia, którą miałem to była N73 - fajna, ale to zabytek. Uważaj
    tylko jaki rodzaj gniazda sluchawkowego jest zastosowany. Nokia nie
    mogła długo zdecydować się na typowego jacka 3,5 i E71 mimo, że
    nowsza od E63 ma gniazdo 2,5mm co wymusza albo używanie marnych
    słuchawek oryginalnych, albo przejściówek.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2013-08-18 23:35:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Aug 2013 22:06:41 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Lumia to zupełnie inna bajka. Pod względem GUI to najbliższy Belle jest
    > Harmattan.

    > Przez Nokia Suite i chmurę można przenieść więcej niż tylko kontakty.

    Ale tu jest funkcja w menu - import kontaktow.
    Tylko ze z jedna nokia blad wywala, a z druga sie wcale nie laczy.

    No, nokia mnie namawia.

    I ktos tu chyba kolege namawia :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-08-19 00:12:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-08-18 22:11, P.B. pisze:

    > Święte słowa!
    > Od siebie polecę E63

    Oczywiście w temacie Telefonów też polecę ale E52
    Jakoś pomimo posiadania smartfona nie mogę rozstać się z ta nokią.
    Przez tyle lat ile ją posiadam, ani razu mi się nie wywaliła jak to
    potrafi zrobić smartfon z androidem i jego "zajebistym czułym dotykowym
    ekranem zwłaszcza w aucie operując jedną ręką.

    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/3529/3829/3671/0/
    W tej klasie Telefonów to długo dystansowa rakieta która posiada
    wszystko co potrzebne do praktycznego życia.
    Przy niej potrafisz zapomnieć gdzie podziałeś ładowarkę.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2013-08-19 01:42:32
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup

> [...]

    wszystko co potrzebne do praktycznego życia.
    Przy niej potrafisz zapomnieć gdzie podziałeś ładowarkę.

    Dorzucę - Nokia 700, wprawdzie bateria nie dorówna E52, ale do dzwonienia +
    jakieś małe smatfonowe użytkowanie daje sobie znakomicie radę.

    --
    empe

  • 9. Data: 2013-08-19 10:31:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-08-18 21:41, J.F. pisze:

    > ja tych kafelek nie ogarniam
    A co do ogarnięcia jest w takiej kafelce?
    Jeszcze nigdy nie spotkałem żadnej kafelki trudnej do ogarnięcia.
    Własciwie, to jeszcze nigdy nie spotkałem żadnej kafelki...

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2013-08-19 11:14:26
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    Użytkownik "kichu" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jestem na biezaco z tym co sie dzieje na rynku wiec prosze o wyrozumialosc

    moze sam bys ruszyl dupe, odpalil znany portal aukcyjny i poszukal pod katem
    parametrow to co ci pasuje?

    pozniej spisujesz nazwy producentow i modeli i zapierdalasz do marketu z agd
    i ogladasz, wybierasz, kupujesz?

    Proste jak jebanie?

    no chyba, ze jestes kolejnym kolesiem ktoremu trzeba podac wszystko na tacy?