  • 1. Data: 2009-06-06 12:38:36
    Temat: Przeciek z m4/3 od O.
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://img218.imageshack.us/img218/5756/ep1.jpg

    Na razie tylko tyle ale zapowiada się świetnie :>

  • 2. Data: 2009-06-06 13:53:39
    Temat: Re: Przeciek z m4/3 od O.
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h...@t...hamstera.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:
    > http://img218.imageshack.us/img218/5756/ep1.jpg
    >
    > Na razie tylko tyle ale zapowiada się świetnie :>

    Wygląda miodnie, ale mam jedną wątpliwość: jak tym czymś
    się będzie sterować? Ciągłe klikanie w menu? Czy też
    przełączyć tryb na artystyczny i samo dojdzie do optymalnych
    ustawień? ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 3. Data: 2009-06-06 13:58:07
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > http://img218.imageshack.us/img218/5756/ep1.jpg
    > Na razie tylko tyle ale zapowiada się świetnie :>

    Mock-up wyglądał chyba znacznie lepiej, to z góry wydaje się kolejnym
    zwykłym tanim kompaktem jakich w MM przewala się tony. Oby jakość zdjęć
    była znośna, a aparat miał matrycową stabilizację i będzie ok.

    d.

  • 4. Data: 2009-06-06 14:02:39
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze l...@l...localdomain:

    > Wygląda miodnie, ale mam jedną wątpliwość: jak tym czymś
    > się będzie sterować? Ciągłe klikanie w menu? Czy też
    > przełączyć tryb na artystyczny i samo dojdzie do optymalnych
    > ustawień? ;)

    Tam gdzieś musi być drugie kółko, bo jest przycisk +/-.

  • 5. Data: 2009-06-06 14:18:01
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Cze, 15:58, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
    > Mock-up wyglądał chyba znacznie lepiej, to z góry wydaje się kolejnym
    > zwykłym tanim kompaktem jakich w MM przewala się tony.
    > d.
    Te tanie kompakty nie maja Hotshoes.
    StaM

  • 6. Data: 2009-06-06 14:52:23
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    q...@g...com wrote:
    > Te tanie kompakty nie maja Hotshoes.

    A kto kupuje kompakta i podpina do niego dwa razy większą od niego lampę?
    Do sigmy DP1/DP2 była całkiem fajna lampa, ale naprawdę nie była lepsza od
    wbudowanej z kompaktu za wiele.

    d.

  • 7. Data: 2009-06-06 17:19:06
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Mateusz Ludwin napisał:
    > Rzecze l...@l...localdomain:

    > Tam gdzieś musi być drugie kółko, bo jest przycisk +/-.

    Fuji s6000 też ma przycisk +/- a kółka nie ma. Ale może coś się chować
    pod tym "odwróconym gripem".

    m.
    --
    Nawet jeśli skończymy w ruinach to było piękne.

  • 8. Data: 2009-06-06 18:17:42
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Cze, 16:52, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > A kto kupuje kompakta i podpina do niego dwa razy większą od niego lampę?
    > d.
    Zewnetrzna lampka jest nieocenionym dodatkiem. Nic do tego nie ma
    malosc aparatu.
    StaM

  • 9. Data: 2009-06-06 18:17:55
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 6 Cze, 19:19, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> wrote:

    > Fuji s6000 też ma przycisk +/- a kółka nie ma. Ale może coś się chować
    > pod tym "odwróconym gripem".

    ..mnie to wyglada na kopie slawnego Olympusa PEN.
    StaM

  • 10. Data: 2009-06-06 22:28:40
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    q...@g...com wrote:
    > Zewnetrzna lampka jest nieocenionym dodatkiem. Nic do tego nie ma
    > malosc aparatu.

    No tak.. każdy kto ma kompakt kupuje do niego dużą, wypaśną lampę :)
    Owszem - lampa się przydaje, ale z drugiej strony i tak psuje zdjęcia na
    swój sposób. Jak już używać jej to nie ma znaczenia jak duża jest matryca
    i jak szumi bo lampą możesz i tak dostarczyć sporo światła.
    W tym aparacie i ogólnie evilach chodzi o to by mieć dużą matrycę i
    wymienną optykę, tak żeby używać bez skrępowania sporego ISO i nie psuć
    lampą.

    ps. a kompaktów z stopką to jest kilka i jakoś nikt nie rzuca się na nie
    bez opamiętania.

    d.