  • 1. Data: 2009-06-06 13:52:14
    Temat: wywoływaczka rawów w *.8bf
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...eu>

    Witam, czy istnieje jakiś konwerter rawów dystrybuowany w formacie *.8bf
    (plugin do wielu programów graficznych)? Wiem, że ACR jest rozprowadzany
    w postaci *.8bi, ale to niestety nie to samo.

    pozdrawiam

    --
    Mis'

  • 2. Data: 2009-06-08 15:03:14
    Temat: Re: wywoływaczka rawów w *.8bf
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    "Michał M. Lechański" wrote:
    > Witam, czy istnieje jakiś konwerter rawów dystrybuowany w formacie
    > *.8bf (plugin do wielu programów graficznych)? Wiem, że ACR jest
    > rozprowadzany w postaci *.8bi, ale to niestety nie to samo.

    Filtry importowe to właśnie *.8bi, *.8bf to filtr nakładany na istniejący
    (otwarty) plik.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-06-08 18:26:36
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...eu>

    On 08.06.2009 16:03 Mikolaj Tutak wrote:

    > Filtry importowe to właśnie *.8bi, *.8bf to filtr nakładany na istniejący
    > (otwarty) plik.

    Dziękuję bardzo. Wszystko jasne.

    --
    Mis'