    From: "kowtow" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Przegiecie PLAYA
    Date: Tue, 16 Oct 2012 23:36:48 +0200

    Bylem dlugo zaodwolony z uslug PLAY na karte ale to co ostatnio sie dzieje
    coraz bardziej mnie zniecheca
    Nagminne niedochodzenie sms albo kilkunastogodzinne opoznienie zdaza sie
    coraz czesciej
    Fakt wysylam ich bardzo duzo kilka tys na m-c
    ale to niewazne Korzystam z Taryfy darmowe rozmowy i sms w PLAY dlatego moge
    sobie na to pozwolic.
    Ostatnio tez czesto zmieniam taryfe srednio co miesiac a dzis to juz
    przegiecie totalne Zmienilem taryfe z darmowe rozmowy i sms w play na Fresh
    z rokiem waznosci konta i tak taryfa zmieniona natychmiast ale uslugi
    oferowane w tej taryfie juz niekoniecznie dlatego nie moge uruchomic zadnych
    pakietow Na bok tlumacza ze maja na to 24 godz zgoda tylko dlaczego ja z
    tego powodu musze ponosic koszty rozmow i sms skoro moglbym uaktywnic sobie
    pakiety obnizajace koszty tych operacji.
    Dla mnie Play spada na psy czas pomyslec o czyms nowym
    Dobranoc