  • 1. Data: 2019-10-20 17:24:45
    Temat: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Znowu bmw, znowu przejście, znowu przepisy ma w dupie.
    Potrącił mężczyznę na przejściu który w ostatniej chwili zdążył syna i
    żonę uratować, sam niestety zginął.

    https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-w-warszaw
    ie-kierowca-wjechal-w-mezczyzne-i-dziecko-6437175929
    722497a

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2019-10-20 18:11:08
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 17:24, Janusz pisze:
> [...]
    > żonę uratować, sam niestety zginął.
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/tragiczny-wypadek-w-warszaw
    ie-kierowca-wjechal-w-mezczyzne-i-dziecko-6437175929

    Przepiszę co napisałem na sąsiedniej grupie:

    Kurwa mać - koło mnie, o 10 tamtędy jechałem... Mam nadzieję, że nie z
    "mojego" żłobka. Już wiem czemu matka dzwoniła co robię... Na początku
    myślałem, że dalej w drugą stonę

    https://www.google.com/maps/@52.2846179,20.9284801,3
    a,60y,40.14h,74.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIqCYhQfXVio-
    mkPcRbtqNg!2e0!7i13312!8i6656

    Jak coś stoi w tej osiedlówce to nic nie widać. Jak wtedy zwalniam do
    20, to nie raz jeden z drugim chujem trąbi i wyprzedza na przejściu.

    BMW, zatrzymał się po obrocie 40 metrów dalej na krawężniku, pieszy leży
    20m za przejście. No cóż - być może nastąpił niesamowity zbieg
    okoliczności, ale skutki, marka samochodu IMHO nie pozostawia wątpliwości.
    --
    Shrek

    Który pierwszy debil napiszę, że "wtargnął"? No dawać! Ile razy
    widziałem tam kretynów co wyprzedzają na pasach to nie policzę. Sam
    jeżdżę tam 60-70 - wiem moja wina i rzadko się zdarza, żebym kogoś
    wyprzedził, jeśli już to autobus, mnie natomiast wyprzedzają regularnie
    (przed przejściami zwalniam - przed tym następnym jak i kolejnym w
    stronę wisły jak trzeba do 20). Najwyższy czas zwęzić to cholerstwo do
    jednego pasa - dwa psy poza okolicami skrzyżowań nie mają specjalnie
    sensu, bo wcześnie i potem jest 1 pas. Wszelkie żłobki, przedszkola i
    szkoły po drugiej stronie... Podobnie było na rówoległej Reymonta -
    zrobili autostradę w mieście i światła postawioli po roku i dwóch albo
    trzech trupach.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2019-10-20 19:08:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jestem w stanie zrozumieć jednej rzeczy. Cztery dorosłe osoby, dwie przechodza
    trzecia najprawdopodobniej zatrzymuje się żeby przepuscic pieszych stojących na
    chodniku. Czwarta omija/wyprzedza tego co sie zatrzymal. I ofiara śmiertelna. Ten
    wypadek wskazuje na totalne zdebilenie ludzi. Trzeba znaleźć winnego i czy na 100%
    jest nim kierowca który potrącił? Jesli ten co zahamowal chciał przepuscic pieszych
    bo byli na chodniku to popelnil wykroczenie. Jesli musiał się zatrzymać bo weszli mu
    przed maskę to winni piesi. To co można przypisać temu co śmiertelnie potrącił? On
    jest ofiara złego zachowania pozostałych.

  • 4. Data: 2019-10-20 19:17:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    wypadek wskazuje na totalne zdebilenie ludzi. Trzeba znaleźć winnego i czy na 100%

    Nie, kurwa. Przepis o zakazie omijania pojazdów zatrzymujących się, żeby
    przepuścić pieszego to tylko wskazówka.

    Jesli ten co zahamowal chciał przepuscic pieszych bo byli na chodniku to
    popelnil wykroczenie.

    W łeb się pierdolnij. Pisałem - ciekawe kto pierwszy zacznie pierdolić i
    tak obstawiałem, że to będziesz ty. Mogę się z tobą założyć w tej chwili
    o tysiaka (jak chcesz to nawet w euro), że winny zostanie wyłącznie
    kierownik bmw. Stoi?

    > Jesli musiał się zatrzymać bo weszli mu przed maskę to winni piesi. To co można
    przypisać temu co śmiertelnie potrącił? On jest ofiara złego zachowania pozostałych.

    Takim jak ty powinno się dożywotnio zabierać lejce. I kierować na
    badania psychiatryczne przed podjęciem bardzie odpowiedzialnej pracy niż
    konserwacja powierzchni płaskich - i to tylko na poziomie gruntu.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2019-10-20 19:33:58
    Od: Kviat

    > Nie jestem w stanie zrozumieć jednej rzeczy.

    Jesteś bardzo skromny.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2019-10-20 19:35:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jesli ten co zahamowal chciał przepuscic pieszych bo byli na chodniku to popelnil
    wykroczenie.

    Tfuj stary popełnił wykroczenie jak cie robił.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2019-10-20 19:48:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 19:35, LordBluzg(R) pisze:

    > Tfuj stary popełnił wykroczenie jak cie robił.

    Niestety nie. "Nie popełnia wykroczenia sprawca czynu zabronionego,
    jeżeli nie można mu przypisać winy w czasie czynu". Jak go robił, to nie
    mógł w najśmielszych zapewne oczekiwaniach przewidywać jaki ludzki śmieć
    z niego wyrośnie. Natomiast potem ktoś śmiecia wychował i ten to
    powinien się ze wstydu spalić i go wydziedziczyć, bo to wstyd dla całej
    rodziny.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-10-20 19:52:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 20.10.2019 19:17, Shrek wrote:
    > Takim jak ty powinno się dożywotnio zabierać lejce. I kierować na
    > badania psychiatryczne przed podjęciem bardzie odpowiedzialnej pracy niż
    > konserwacja powierzchni płaskich - i to tylko na poziomie gruntu.

    Nie piszę że zgadzam się z Zenkiem. Ale gdyby kierowca w aucie nie
    zatrzymał się żeby "umożliwić przejście pieszym", to najprawdopodobniej
    wszyscy by żyli. Zastanówcie się. Jeżeli prośby i groźby do tej pory nie
    działają, to może podejście do problemu jest złe? Ustanowienie grzywny
    100 tys zł albo odebranie dożywotnio prawa jazdy za taki występek,
    najprawdopodobniej nie zmieniłoby za wiele - moim zdaniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2019-10-20 20:02:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 17:24, Janusz pisze:
    > Znowu bmw, znowu przejście, znowu przepisy ma w dupie.

    Bardzo Mordercze Wozy to są...

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2019-10-20 20:03:39
    Od: Kviat

    > Nie piszę że zgadzam się z Zenkiem. Ale gdyby kierowca w aucie nie
    > zatrzymał się żeby "umożliwić przejście pieszym", to najprawdopodobniej
    > wszyscy by żyli.

    Gdyby drugi kierowca nie wymijał stojącego samochodu przed przejściem,
    to też najprawdopodobniej by żyli.

    Pozdrawiam
    Piotr