  • 1. Data: 2009-04-12 17:46:32
    Temat: Przejście z Plusa na Simpluse
    Od: Rumburak <e...@p...pl>

    Witam

    Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem
    numeru?

  • 2. Data: 2009-04-12 18:09:56
    Temat: Re: Przejście z Plusa na Simpluse
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Rumburak" napisał:

    > Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem
    > numeru?

    W twoim przypadku - nie. I dobrze radze - nie pytaj dlaczego...

    JoteR

    PS. No dobrze, święta są, trochę wyrozumiałości mozna okazać:

    ===========
    NOWOŚĆ! ZACHOWAJ SWÓJ NUMER JAKO SIMPLUS!

    Aby nie płacić abonamentu i dzwonić bez żadnych zobowiązań:
    1) Następnego dnia po rozwiązaniu umowy włącz telefon;
    2) w ciągu 30. dni zasil Kartę z Twoim numerem dowolną kwotą (10zł na 7 dni,
    30zł na 30 dni, 50 zł na 90 dni).

    W ten prosty sposób zachowasz dotychczasowy numer, ale już jako telefon na
    kartę bez abonamentu, bez umowy i bez żadnych zobowiązań.
    ==========

  • 3. Data: 2009-04-12 19:50:33
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Użytkownik "Rumburak" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem
    > numeru?

    Jest mozliwość wiecej info w archiwum, a zwlaszcza post z dnia 26 marca z
    godz 15:43

  • 4. Data: 2009-04-13 07:15:33
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Rumburak pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jest możliwe przejście z abonamentu plusa na simplus z zachowaniem
    > numeru?

    Jest, rozwiązujesz umowę na abonament i aktywują Ci to jako Simplus.
    Pieprzą, że wyłączą po miesiącu. Ja już mam trzeci miesiąc takiego
    Simplusa z odzysku i nadal jest aktywny;)
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|