  • 1. Data: 2009-04-12 21:24:48
    Temat: do 3.6Mbps vs do 7.2Mbps
    Od: Luki <l...@w...pl>

    Mowa o modemach na usb. Jak to sie ma w praktyce ? OK, bede w samym
    srodku Warszawy gdzie ubzduram sobie ze tam jest naj full dostepny
    zasieg HSDPA - i co ? Pociagnie mi neta z predkoscia 7,2 ? 700 kilo ?

    Chodzi mi o porownanie tego 3,2 do 7,2 ? Typowo dla Kowalskiego.

    I jeszcze jedno, taki modem osbluguje karty microSD, obsluzy karte 8 gb
    ? Czy to jednak za duzo ? A moze bez limitu, jak typowy adapter takiej
    karty microSD ?

  • 2. Data: 2009-04-12 21:29:09
    Temat: Re: do 3.6Mbps vs do 7.2Mbps
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Luki pisze:
    > Mowa o modemach na usb. Jak to sie ma w praktyce ? OK, bede w samym
    > srodku Warszawy gdzie ubzduram sobie ze tam jest naj full dostepny
    > zasieg HSDPA - i co ? Pociagnie mi neta z predkoscia 7,2 ? 700 kilo ?

    U mnie w centrum Warszawy jest 100kb/s (Blueconnect). W Lublinie miałem
    400kb/s. Poza tym jest jeszcze kwestia pingów i stabilności połączenia,
    a z tym bywa różnie. W zasadzie to ping nigdy nie schodzi poniżej 300, a
    max jaki zaobserwowałem to jakieś 27 tyś :)

    > Chodzi mi o porownanie tego 3,2 do 7,2 ? Typowo dla Kowalskiego.

    Marketingowy bełkot. IMO bez szans, chyba że np. w Wigilie kiedy wszyscy
    konsumują.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-04-12 21:30:26
    Od: Luki <l...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > Marketingowy bełkot. IMO bez szans, chyba że np. w Wigilie kiedy wszyscy
    > konsumują.

    No wlasnie, czyli w zupelnosci 3.2 styknie ?

  • 4. Data: 2009-04-12 21:43:28
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Luki pisze:

    > No wlasnie, czyli w zupelnosci 3.2 styknie ?

    Styknie spokojnie.
    Jeszcze kwestia operatora.
    Taki play tak czy siak przycina na poziomie sieci szkieletowej profil do
    1024kb/s downloadu wiec bez znaczenia jaki masz modem - wiecej nie
    wyciagniesz. Upload do 374kb/s.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-04-12 22:44:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Luki pisze:
    > No wlasnie, czyli w zupelnosci 3.2 styknie ?

    Oczywiście.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-04-13 02:05:23
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Luki" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie, czyli w zupelnosci 3.2 styknie ?\

    Wystarczy Ci modem z 1.8 Mb/s i jakby Ci pociągnął na Full to byłbys bardzo
    szczęśliwym człowiekiem. ;-)
    Tak jak koledzy piszą w praktyce uzyskanie więcej niz 1 Mb/s w dowolnej sieci jest
    mozliwe tylko chwilowo jako tzw. pik ......w dłuższym okresie 'ssania' bedziesz miał
    zawsze ponizej 1 Mb/s

  • 7. Data: 2009-04-13 08:24:48
    Od: "Szalony " <s...@g...pl>

    Ja nie zgodze sie z poprzednikami ... Zawsze lepiej jest miec sprzet o
    wyzszych parametrach za podobna cene lub za niewiele drozej :) Ja w Lodzi i
    Aleksandrowie widze roznice w predkosciach sciagania zaleznie czy nodeB ma 3,6
    lub 7,2mb/s - dla nodeB 3,6mb/s czesto mam predkosci sciagania realne
    300-400kB/s , jednak juz jak nodeB ma 7,2mb/s to predkosci mam czesto w
    granicach 500-700kB/s :) a i nie rzadkoscia sa 800kB/s ... Tylko warunek jest
    podstawowy trzeba byc w dobrej lokalizacji i siec musi miec przepustowosc i
    nie ograniczac "sztucznie" prekosci.

  • 8. Data: 2009-04-13 09:42:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szalony " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:grussg$lsn$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > podstawowy trzeba byc w dobrej lokalizacji i siec musi miec przepustowosc i

    Pytanie dotyczyło centrum warszawy, a nie na jakimś morzu. ;)

  • 9. Data: 2009-04-13 12:23:06
    Od: "ven" <s...@s...org>

> [...]
    > z tym bywa różnie. W zasadzie to ping nigdy nie schodzi poniżej 300, a max

    To ten blueconnect to jakas kiepska siec, ja mam modem w iPlusie i ping w 3G
    mam praktycznie zawsze w okolicach 100 ms (testowane do wp i onetu)
    Predkosc oscyluje w okolicach 1 Mbps, ale to dlatego ze dopiero mamy jeden
    nadajnik (małe miasto).

    ven

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4004 (20090413) __________

  • 10. Data: 2009-04-13 12:41:44
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

    > Pytanie dotyczyło centrum warszawy, a nie na jakimś morzu. ;)

    Po pierwsze primo:w poscie wistującym ani słowa o District Criminal
    A po drugie primo:widocznie Uć akurat przepływała koło Warszawy :-P

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D