  • 1. Data: 2010-05-26 13:54:45
    Temat: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: " nemo" <n...@g...pl>

    Co tym sądzicie? Ja uważam, że powinna tym zainteresować się prokuratura.

    http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

  • 2. Data: 2010-05-26 14:15:17
    Temat: Re: Przekręt z nakazem jazdy na światłach
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Co tym sądzicie? Ja uważam, że powinna tym zainteresować się prokuratura.
    >
    > http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

    a ja uwazam, ze temat swiatel jest na tej grupie raz na tydzien i niczego
    nowego nie wnosisz

    Ci co uwazali, ze swiatla to debilizm nadal tak uwazaja.

    Ci co uwazaja, ze wprowadzenie dalo zasadnicze zmniejszenie liczby wypadkow
    twierdza, ze liczba nie spadla bo zwiekszyla sie liczba samochodow. I tez sa
    nie do przekonania, ze jest inaczej

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-26 15:12:41
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik " nemo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co tym sądzicie? Ja uważam, że powinna tym zainteresować się prokuratura.
    >
    > http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html
    >
    > --
    Autor tego tekstu nie ma pojęciu o statystyce. Stąd wysnuwa błędne wnioski.
    Tomek

  • 4. Data: 2010-05-26 15:15:05
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

> [...]
    > wypadkow
    > twierdza, ze liczba nie spadla bo zwiekszyla sie liczba samochodow. I tez

    Liczba wypadków po wprowadzeniu obowiązku świateł po raz pierwszy od lat
    przestała wzrastać. Tylko trzeba sięgnąć do statytyk szczegółowych, a nie
    globalnych.
    Odrzucić wypadki w porze między październikiem a marcem, keidy świateł i tak
    trzeba używać i tego nikt nie kwestionuje. I odrzucić wypadki w porze
    nocnej. I zajać się tymi, co pozostały. I okazało sie, że po raz pierwszy
    liczba wypadków nie wzrosła, a wzrastała o ok. 7% rocznie. Jest postęp?
    Jest!
    Tomek

  • 5. Data: 2010-05-26 15:19:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik " nemo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Autor tego tekstu nie ma pojęciu o statystyce. Stąd wysnuwa błędne wnioski.
    > Tomek

    Generalnie dla większości populacji myślenie sprawa najwyraźniej ból -
    popatrz na tego głąba, który uważa wzór na opory aerodynamiczne za
    kłamstwo, bo jemu samochód zużywa paliwa "tylko" 2x więcej (rzekomo).

  • 6. Data: 2010-05-26 15:33:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Generalnie dla większości populacji myślenie sprawa najwyraźniej ból -
    > popatrz na tego głąba, który uważa wzór na opory aerodynamiczne za
    > kłamstwo, bo jemu samochód zużywa paliwa "tylko" 2x więcej (rzekomo).

    Mowisz o tym glabie, ktory podaje wzory wedlug ktorych moj samochod powinien
    palic jakies 28 litrow na 100km przy jezdzie z predkoscia 100km/h.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-05-26 15:42:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kamil pisze:

    > Mowisz o tym glabie, ktory podaje wzory wedlug ktorych moj samochod
    > powinien palic jakies 28 litrow na 100km przy jezdzie z predkoscia 100km/h.

    Być może - chodzi o tego idiotę, co z wielkości zużycia energii na
    pokonanie oporów aerodynamicznych (tylko) chciał sobie bezpośrednio
    wyliczyć zużycie paliwa. Nazywał się "kamil" czy jakoś tak...

  • 8. Data: 2010-05-26 15:45:16
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek <t...@t...pl> napisał(a):

    > Liczba wypadków po wprowadzeniu obowiązku świateł po raz pierwszy od lat
    > przestała wzrastać. Tylko trzeba sięgnąć do statytyk szczegółowych, a nie
    > globalnych.

    Zaraz zaraz, czy rozmawiamy o tych samych danych? Ja ewidentnie widzę, że
    liczba wypadków spadała do 2006. Przy wzroście liczby samochodów.

> [...]
    > nocnej. I zajać się tymi, co pozostały. I okazało sie, że po raz pierwszy
    > liczba wypadków nie wzrosła, a wzrastała o ok. 7% rocznie. Jest postęp?

    Dlaczego niby odrzucić wypadki w porze nocnej? Nie rozumiem.

  • 9. Data: 2010-05-26 15:45:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Być może - chodzi o tego idiotę, co z wielkości zużycia energii na
    > pokonanie oporów aerodynamicznych (tylko) chciał sobie bezpośrednio
    > wyliczyć zużycie paliwa. Nazywał się "kamil" czy jakoś tak...

    A byc moze o tego barana, ktory probuje udowodnic ze uklad przeniesienia
    napedu sprawia, ze jego wzor robi sie kompletnie nieprawdziwy. :>

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-05-26 15:46:18
    Od: " nemo" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomek <t...@t...pl> napisał(a):

    > Autor tego tekstu nie ma pojęciu o statystyce. Stąd wysnuwa błędne wnioski.
    > Tomek

    A dla mnie wniosek jest oczywisty. Kilku platfusów wzięło w łapę i ginie przez
    to 500 osób rocznie.