  • 1. Data: 2012-03-13 14:13:29
    Temat: Przełączanie USB
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    Na czym zrobilibyście przełączanie USB między dwoma urządzeniami? Nie musi
    być 2.0, jak będzie 1.1 to będzie ok. Znalazłem scalaki ADG787 i ADG719,
    ale one są trudno dostępne - dziś ma je Farnell, a jutro może nie mieć...
    dlatego szukam jakiegoś lepiej dostępnego rozwiązania. 4066 pewnie nie
    przeniesie takiego pasma?

    --
    gof

  • 2. Data: 2012-03-13 14:30:42
    Temat: Re: Przełączanie USB
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-13 15:13, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    > ale one są trudno dostępne - dziś ma je Farnell, a jutro może nie mieć...
    > dlatego szukam jakiegoś lepiej dostępnego rozwiązania. 4066 pewnie nie

    Najlepiej chyba na przełączniku dedykowanym do przełączania USB. Na
    przykład:
    http://www.ti.com/product/ts3usb221

    MD

  • 3. Data: 2012-03-13 14:59:22
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja to się zawsze zastanawiam, czy nie można dać zwykłego przełącznika który
    zwiera i rozwiera przewody...

  • 4. Data: 2012-03-13 15:01:04
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jjnnc9$afi$1@node2.news.atman.pl...
    > ja to się zawsze zastanawiam, czy nie można dać zwykłego przełącznika który
    > zwiera i rozwiera przewody...

    No i co ci wyszło z tego zastanawiania ?
    Podpowiedź - co się dzieje przy odpięciu USB ?

  • 5. Data: 2012-03-13 19:41:53
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 13/03/2012 14:13, Adam Wysocki wrote:
> [...]
    > ale one są trudno dostępne - dziś ma je Farnell, a jutro może nie mieć...
    > dlatego szukam jakiegoś lepiej dostępnego rozwiązania. 4066 pewnie nie

    To widziałeś? (nie znam się, gugla zapytałem).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2012-03-13 22:55:19
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 14/03/2012 12:59 AM, identifikator: 20040501 wrote:
    > ja to się zawsze zastanawiam, czy nie można dać zwykłego przełącznika który zwiera
    i rozwiera przewody...

    Mozna, byli tacy co zrobili
    http://www.siliconchip.com.au/cms/gallery/article.ht
    ml?slideshow=0&a=111242&i=5
    Przekaznik tez pewnie mozna, tylko czy to bedzie pracowac tak jak chcesz?

    Tomek

  • 7. Data: 2012-03-14 14:29:15
    Od: shg <s...@g...com>

    On Mar 13, 3:13 pm, g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    wrote:
    > 4066 pewnie nie przeniesie takiego pasma?

    ZTCP, to 40 MHz, ale nie w tym problem.
    On ma paskudną rezystancję, a to może powodować odbicia i inne
    brzydkie rzeczy.

    Przełącznikiem i przekaźnikiem też można.
    Jeżeli chcesz elektronicznie, to szukaj kluczy o małej rezystancji
    (<10?).

  • 8. Data: 2012-03-15 09:48:55
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > No i co ci wyszło z tego zastanawiania ?
    > Podpowiedź - co się dzieje przy odpięciu USB ?

    Hmm, a jaśniej?

    --
    Gof

  • 9. Data: 2012-03-15 09:50:26
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Mario <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Najlepiej chyba na przełączniku dedykowanym do przełączania USB. Na
    > przykład:
    > http://www.ti.com/product/ts3usb221

    Ten wygląda idealnie (i wspiera 2.0 - jednak okazało się, że 2.0 jest
    wymagane), dzięki :) Tylko kto ma go oprócz Farnella? Trochę boję się
    uzależnić od jednego dostawcy...

    --
    Gof

  • 10. Data: 2012-03-15 10:14:29
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-15 10:50, Adam Wysocki pisze:

    > Ten wygląda idealnie (i wspiera 2.0 - jednak okazało się, że 2.0 jest
    > wymagane), dzięki :) Tylko kto ma go oprócz Farnella? Trochę boję się
    > uzależnić od jednego dostawcy...

    No to już masz zdywersyfikowane źródło dostaw:
    http://pl.rs-online.com/web/c/?sra=oss&searchTerm=TS
    3USB221&x=46&y=7
    Pewnie w razie potrzeby możesz ściągnąć z digikey. We Wrocławiu jest
    Contrans TI, w którym zamawiałem układy TI niedostępne w zwykłych
    sieciach handlowych.

    MD