  • 1. Data: 2023-12-18 12:16:08
    Temat: Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    Dzień dobry Łącznościowcy!

    Usiłuję przenieść mój dawny tepsiany numer telefonu, obecnie "zaparkowany" w
    HaloNecie, do operatora Inea. Inea dostarcza mi światłowód do domu i przy okazji
    bonusowy telefon stacjonarny.

    Formalnie Inea była chętna dopóki nie okazało się że w HaloNecie numer ma status
    prepaida. Dostałem pismo odmowne, w którym biuro numerów przeniesionych Inei twierdzi
    mniej-więcej że w ich rozumieniu usługa rozliczana na zasadach przedpłaconych nie
    jest usługą stacjonarna i to uniemożliwia przeniesienie.

    Czy przenosiliście szanowni Łącznościowcy numery przedpłacone z HaloNetu do
    mniej-więcej klasycznych operatorów stacjonarnych oferujących jedynie rozliczenia
    postpaid? Były z tym jakieś problemy?

    Uszanowanko,
    Jacek

  • 2. Data: 2023-12-19 23:45:15
    Temat: Re: Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-12-18 o 12:16, Jacek Skórzewski pisze:
> [...]
    mniej-więcej klasycznych operatorów stacjonarnych oferujących jedynie rozliczenia

    A czy ten numer HaloNet-u to ich numer, numer z ich puli, który sobie
    kiedyśtam wybrałeś i teraz chcesz przenieść? Czy może numer, który
    kiedyś do nich już przenosiłeś?

    Sam mam u nich numer po dawnej analogowej linii TP S.A., który potem
    trafił do Netii, a ostatecznie przeniosłem go do HaloNet ze względów
    sentymentalnych i liczę, że kiedy będę miał taką potrzebę to nie będą
    robili problemów z wyniesieniem go gdzieś indziej...

    Swoją drogą ciekawe, co za usługa abonamentowa -
    <https://www.halonet.pl/cennik#abonament>

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 3. Data: 2023-12-19 23:50:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-12-19 o 23:45, Krystek pisze:
    > Swoją drogą ciekawe, co za usługa abonamentowa -
    > <https://www.halonet.pl/cennik#abonament>

    Cytat z ich strony -
    <https://www.halonet.pl/pomoc/numer/przeniesienie-nu
    meru-do-halonet>:

    "W HaloNet nie płacisz abonamentu, ani nie podpisujesz długoterminowej
    umowy. Wpłacasz na konto HaloNet dowolną kwotę, w wygodnym dla Ciebie
    terminie i realizujesz rozmowy, w ilości adekwatnej do posiadanych na
    nim środków."

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 4. Data: 2023-12-20 00:32:17
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.12.2023 o 23:45, Krystek pisze:

    HaloNecie,
    (...)

    > A czy ten numer HaloNet-u to ich numer, numer z ich puli, który sobie
    > kiedyśtam wybrałeś i teraz chcesz przenieść? Czy może numer, który
    > kiedyś do nich już przenosiłeś?

    Przecież napisał.

    MJ

  • 5. Data: 2023-12-20 09:49:14
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.12.2023 o 12:16, Jacek Skórzewski pisze:
> [...]
    > HaloNetu do mniej-więcej klasycznych operatorów stacjonarnych
    > oferujących jedynie rozliczenia postpaid? Były z tym jakieś

    Formalnie nie powinno być problemu z tym czy to numer prepaid czy
    abonamentowy, od jakiegoś czasu wszystkie i tak są przypisane do
    właściciela. Tym bardziej, że nie robią z tego problemu w przypadku
    numerów komórkowych, pół roku temu przenosiłem prepaidy z jednej firmy
    na abonament do innej, bez żadnych przeszkód.
    Natomiast gdzieś obiło mi się o uszy, że w przypadku przenoszenia
    numerów między operatorami ten musi wrócić do pierwotnego właściciela, i
    ewentualnie wtedy można go przenieść dalej. Z tym, że nadal w przypadku
    numerów komórkowych to nie obowiązuje.
    Poproś ich o podstawę prawną, dlaczego robią pod górę?

  • 6. Data: 2023-12-20 11:37:23
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    środa, 20 grudnia 2023 o 09:49:16 UTC+1 nadir napisał(a):
    > Poproś ich o podstawę prawną, dlaczego robią pod górę?

    "System" w Inei nie przewiduje w usług stacjonarnych prepaid.
    Wiem że to nie jest podstawa prawna, ale tylko tyle udało mi się uzyskać.

    Dostałem dziś info że numer zostanie przeniesiony.
    Ale wynika to prawdopodobnie z dobrej woli kogoś w HaloNecie, z tego co zrozumiałem
    ktoś od nich wyszedł z propozycją rozwiązania sytuacji do Inei.
    UKE raczej nie zdążyło jeszcze interweniować.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 7. Data: 2023-12-21 16:25:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2023-12-20 o 00:32, Michał Jankowski pisze:

    HaloNecie,
    > (...)

    > Przecież napisał.

    Zaćmienie. Niestety. Dobrze, że sprawy związane z przenoszeniem numeru
    pytającego potoczyły się w pomyślnym kierunku.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne