  • 1. Data: 2009-05-02 16:15:25
    Temat: Przeniesienie z mixa do Simplusa-na jaką taryfę można?
    Od: X <r...@o...pl>

    Kolega chce przenieść się z Mixplusa do Simplusa, polecam mu taryfę Nowy
    Simplus z pakietami internetowymi rozliczanymi co do bajta i dużymi
    pakietami minut do Plusa (250 za 15zł lub 500minut za 24zł na 3
    miesiące), darmowy miesiąc na 1 nr w Plusie po oładowaniu za 50zł itd..
    Pytanie czy będzie mógł przejść na taką taryfę w Simplusie czy pozostaje
    mu tylko Twój Profil?

  • 2. Data: 2009-05-03 18:23:52
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    X pisze:
> [...]
    > miesiące), darmowy miesiąc na 1 nr w Plusie po oładowaniu za 50zł itd..
    > Pytanie czy będzie mógł przejść na taką taryfę w Simplusie czy pozostaje

    Można zmienić jeszcze na Nowy Simplus. Aktywacja kodem *147*90# po
    zakończonej umowie.

  • 3. Data: 2009-05-04 16:25:50
    Od: osiek <o...@g...pl>

    X pisze:
> [...]
    > miesiące), darmowy miesiąc na 1 nr w Plusie po oładowaniu za 50zł itd..
    > Pytanie czy będzie mógł przejść na taką taryfę w Simplusie czy pozostaje
    sprawdz dobrze taryfę Nowy Simplus i pakiety. zdaje się że w tej taryfie
    nie ma pakietu rozliczanego co do bajta nie wiem jak darmowymi/tańszymi
    rozmowami