  • 91. Data: 2011-02-26 18:31:23
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 26-02-2011 19:13, Pszemol pisze:

    > Nie martw się, życie im zwykle wynagradza z nawiązką :-)

    Dopóki są odpowiednio nadobne.

    > No to szkoda, że twórca formatu FLAC nie zadbał aby obsługiwały go
    > urządzenia dominujące na rynku mobilnej muzyki...

    Przecież wasz święty sobie nie życzył. On tak średnio lubi otwarte formaty.

    > "Szkoda, że iTunes nie akceptuje..." to było właśnie narzekanie :-)

    Tylko stwierdzenie jego bezużyteczności dla mnie. Brak konieczności
    posiadania itunes do urządzenia z którego korzystam jest ogromną zaletą.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 92. Data: 2011-02-26 18:52:09
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 12:24:33 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Na amerykańskiej nie urzęduję. Piszę na polskiej bo wynikło
    > to z kontekstu rozmowy tu na polskiej :-) Nie wiem jak jest
    > w Polsce, ale cytował że iPhone jest na rynku urządzeń >$500
    > i tego nie mogę zrozumieć bo u nas iPhone po $199 :-)

    Nie rozumiesz bo nie chcesz.
    Pokaż paluszkiem, gdzie jest po $199.

    Przy czym tylko skończony idiota myśli, że $199 plus dwa lata kontraktu =
    $199.
    Jeżeli masz więc zamiar obrażać czytelników grupy opowiadając bajki, że w
    amerykańskim Apple Store iPhone 4 kosztuje $199 i nic więcej, to sobie
    daruj, idź sobie dokądś, załóż sobie klub poszkodowanych przez pmtg razem z
    Kamińskim/Strybyszewskim i Zaciekiem albo cokolwiek innego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 93. Data: 2011-02-26 18:54:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 11:45:43 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie rozumiem czego Ty oczekujesz...
    > Czy to nie jest oczywiste, że muzyka ma być na komputerze z iTunes?

    Owszem, nie. Dla normalnego człowieka NIE jest oczywiste, że komputer ma
    iTunes.
    Komputery nie mają iTunes, dokąd się nie zainstaluje. Chamstwem jest
    oczekiwać, że ktoś od kogo chcę zgrać jedną piosenkę mp3 ma iTunes albo - o
    zgrozo - będzie je dla mnie instalował.

    A co będzie miał zrobić mój kolega, zagorzały fan Linuxa, który również ma
    pokaźny zbiór ciekawej muzyki?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 94. Data: 2011-02-26 18:56:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 12:27:14 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Z Jackowa?? Jakie mam według Ciebie kompleksy?

    Klasyczne kompleksy typowego polskiego "specjalisty od azbestu" (w
    cudzysłowie, bo to stan umysłu a nie zawód, tak jak blondynka to nie kolor
    włosów a kurwa to nie sposób zarabiania na życie), wypełniające stereotyp
    (żałosny niestety) buraka, krzywiącego się na cokowlwiek nieamerykańskiego
    i kwitującego wszystko zblazowanymi komentarzami zaczynającymi się od "u
    nas w niujorku..."

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 95. Data: 2011-02-26 18:59:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 18:39:43 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Sąd Najwyższy po długiej debacie uznał, że zgodnie z DMCA może ;)

    Nie, nie może. Zgodnie z DMCA może zrobić sobie jailbreak, a simlocka nie
    zdejmie, bo się nie da. Po prostu się nie da.
    Jedyną możliwością zdjęcia simlocka z obecnych wersji iPhone 4 jest
    oficjalne zdjęcie simlocka przez operatora. Każdego dowolnego operatora,
    poza AT&T, bo ten nie zdejmuje simlocków wcale. Bo tak.
    Wiec jego cudowny, niepowtarzalny, jedyny i cały z peweksu iPhone 4 w cenie
    "$199inicwięcej" jest na dzień dzisiejszy zasimlockowany po wsze czasy.
    Po wsze czasy do znalezienia sposobu na unlock, który być może nastapi, być
    może nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 96. Data: 2011-02-26 19:08:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 11:49:31 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś i znowu starasz się być chamski i prostacki.
    > Napisałem że nie można go kupić za więcej niż 199 bo taka jest
    > jego cena z kontraktem, a bez kontraktu nie sprzedają go oficjalnie.

    Czyli jednak nie kosztuje $199? Przyznajesz więc oficjalnie, że usiłowałeś
    wprowadzić ludzi w błąd, w wątpliwym celu podbudowania swojego ego?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 97. Data: 2011-02-26 19:18:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 18:54:12 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >Komputery nie mają iTunes, dokąd się nie zainstaluje. Chamstwem jest
    >oczekiwać, że ktoś od kogo chcę zgrać jedną piosenkę mp3 ma iTunes albo - o

    No nie, chyba w miare jasne jest ze obsluzenie jakiegos sprzetu wymaga
    zainstalowania odpowiedniego programu.

    >A co będzie miał zrobić mój kolega, zagorzały fan Linuxa, który również ma
    >pokaźny zbiór ciekawej muzyki?

    I ze ten program nie musi byc na wszystkie znane ludzkosci systemy i
    procesory.

    Ale dla zaspokojenia tych nienormalnych uzytkownikow dobrze by bylo
    zeby dalo sie np wyjac karte i zapisac na nia pliki w jakims
    popularnym formacie, np mp3.

    J.

  • 98. Data: 2011-02-26 19:25:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 20:18:02 +0100, J.F. napisał(a):

    > No nie, chyba w miare jasne jest ze obsluzenie jakiegos sprzetu wymaga
    > zainstalowania odpowiedniego programu.

    I właśnie dlatego wymyślono dla wszystkich normalnych telefonów tryb "USB
    storage" emulujący pendrajwa, żeby nie trzeba było się z tym pinkolić.

    A w ajfonie oczywiście bez jailbreaka się nie da. Bo tak, Dżobsowi to
    niepotrzebne.

> [...]
    >
    > Ale dla zaspokojenia tych nienormalnych uzytkownikow dobrze by bylo
    > zeby dalo sie np wyjac karte i zapisac na nia pliki w jakims

    albo tryb usb storage. Symbian potrafi, Windows Mobile potrafi, Android
    potrafi, nie mam pewności, ale chyba nawet Bada potrafi.

  • 99. Data: 2011-02-26 20:07:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 19:25:36 +0000, Waldek Godel wrote:

> [...]
    >[...] Symbian potrafi, Windows Mobile potrafi, Android
    >potrafi, nie mam pewności, ale chyba nawet Bada potrafi.

    WM potrafi ? A nie dopiero po zainstalowaniu ActiveSync ?

    Android chyba tez w ograniczonym zakresie - powod techniczny jest.

    J.

  • 100. Data: 2011-02-26 20:13:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waldek Godel" napisał:

    > albo tryb usb storage. Symbian potrafi, Windows Mobile potrafi,
    > Android potrafi, nie mam pewności, ale chyba nawet Bada potrafi.

    Bada 1.1 potrafi.

    JoteR