  • 1. Data: 2024-01-19 09:37:36
    Temat: Przerażające
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://youtube.com/shorts/hJSx3S6xFWA?feature=share

  • 2. Data: 2024-01-19 10:33:23
    Temat: Re: Przerażające
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2024 09:37, _Master_ wrote:
    > https://youtube.com/shorts/hJSx3S6xFWA?feature=share

    Ale co jest przerażające? Koleś wydłubujący rdzeń z miny dłutem czy inny
    koleś wiercący pełny zbiornik z acetylenem brzmią podobnie przerażająco,
    a oba były też na YT.

  • 3. Data: 2024-01-19 11:32:45
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.01.2024 o 10:33, heby pisze:

    > Ale co jest przerażające? Koleś wydłubujący rdzeń z miny dłutem czy inny
    > koleś wiercący pełny zbiornik z acetylenem brzmią podobnie przerażająco,
    > a oba były też na YT.

    Np to że na osiedlowym czy podmarketowym parkingu obok mnie nie stanie
    idiota z minami czy zbiornikiem z acetylenem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2024-01-19 11:46:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ale co jest przerażające? Koleś wydłubujący rdzeń z miny dłutem czy inny
    > koleś wiercący pełny zbiornik z acetylenem brzmią podobnie przerażająco,
    > a oba były też na YT.

    To mnie nie przeraża. Przeraża mnie jazda za samochodem, który wiezie
    drewno do tartaku :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2024-01-19 14:26:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2024 11:32, RadosławF wrote:
    > Np to że na osiedlowym czy podmarketowym parkingu obok mnie nie stanie
    > idiota z minami czy zbiornikiem z acetylenem.

    Ale aby to z filmu było przerażające w tym kontekście, to nie tylko
    musiałby stanąć na osiedlowym, ale jeszcze szpikulcem wbić się w baterię
    najpierw zdejmując osłony. Nie wiem gdzie parkujesz, ale coś czuje że
    szansa na taką akcję z filmu jest znikoma.

  • 6. Data: 2024-01-19 14:50:17
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.01.2024 o 14:26, heby pisze:

> [...]
    > najpierw zdejmując osłony. Nie wiem gdzie parkujesz, ale coś czuje że
    > szansa na taką akcję z filmu jest znikoma.

    Ze szpikulcem czy przecinakiem może i owszem.
    Z samoczynnym rozszczelnieniem już nie a efekt jest taki sam.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2024-01-19 17:17:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2024 14:50, RadosławF wrote:
    > Ze szpikulcem czy przecinakiem może i owszem.
    > Z samoczynnym rozszczelnieniem już nie a efekt jest taki sam.

    Coś te baterie samodzielnie nie rozszczelniaja się na tyle często, aby
    to był problem z parkowaniem. W okolicy jest z kilkadziesiąt elektryków,
    od hybryd po pełne. Nie widuje co noc płonących parkingów.

    Natomaist spłonął beznyzniak, uszkadzając kilka innych w okolicy.
    "Zwarcie w instalacji elektrycznej", jak zmyslił na poczekaniu strażak.

  • 8. Data: 2024-01-19 17:33:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/01/2024 11:46, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Przeraża mnie jazda za samochodem, który wiezie
    > drewno do tartaku :D

    No tak tartaki działają: jedzie do nich drewno, a z drugiejs strony
    wypadają deski. Zwyczajowo nic się nie dzieje złego.

    Rozwiń myśl.

  • 9. Data: 2024-01-19 18:09:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.01.2024 o 17:33, heby pisze:

    > No tak tartaki działają: jedzie do nich drewno, a z drugiejs strony
    > wypadają deski. Zwyczajowo nic się nie dzieje złego.
    >
    > Rozwiń myśl.

    Upss, czuję się jakbym pisał na inną planetę :D

    https://youtu.be/Rvajfn-S3EI (3 minuty, obejrzyj cały)

    Wydawało mi się, że "na ziemi" znają to wszyscy + następne filmiki na
    YT, gdzie ludzie publikują jazdę i lęk za takimi przyczepami z drewnem.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-01-19 18:12:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Jan 2024 11:32:45 +0100, RadosławF wrote:

    > Np to że na osiedlowym czy podmarketowym parkingu obok mnie nie stanie
    > idiota z minami czy zbiornikiem z acetylenem.

    Nie wiadomo.
    Są "kolekcjonerzy", są spawacze ...

    J.