  • 1. Data: 2009-02-04 14:37:49
    Temat: Przesiadka N73 na ...
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Obecnie używam nokię N73, ale ze względu na to że u mnie w domu jest
    kiepski zasięg (często nie mogę zadzwonić, a sms wychodzi po godzinie)
    chcę się przesiąść na coś innego, dlatego szukam "wszechstronnego"
    telefonu.

    Chciałbym, żeby ten nowy sprzęt posiadał przynajmniej te funkcje co
    obecnie używana N73:
    - nawigacja: Garmin i SmartComGPS
    - telefon nie powinien gubić zasięgu ;-)
    - mieć obsługę SMS i MMS
    - przyzwoity aparat fotograficzny - jakość fotek z N73 jest wystarczająca
    dla mnie
    - odtwarzanie muzyki z mp3 + radio
    - wifi - dobrze gdyby było, ale nie musi
    - GPS - j.w.
    - bluetooth

    W tej chwili rozważam HTC TyTN II oraz nokię N95. Co byście wybrali?
    A może jakiś inny telefon? Cena do 800 zł (oczywiście używki wchodzą w
    rachubę).

    --
    A to moja sygnaturka...

  • 2. Data: 2009-02-04 18:00:10
    Temat: Re: Przesiadka N73 na ...
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    robson.z.pracy pisze:
    > Obecnie używam nokię N73, ale ze względu na to że u mnie w domu jest
    (cut)
    > W tej chwili rozważam HTC TyTN II oraz nokię N95. Co byście wybrali?
    NOKIE!
    jesteś z nokią, wybierz nokie. Moim zdaniem, wybór jest oczywisty i
    przesądzony. Moim zdaniem gdyby tak nie było, Twoje pytanie ( w
    kontekscie tego co napisałeś) musiało by brzmieć: Symbian czy WM?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 3. Data: 2009-02-05 10:30:46
    Od: "tuti" <t...@i...pl>

    ja bym trochę dołożył i zainwestował w e66 - dużo, duzo lepsza od N95 - nie
    rozleci Ci się a ponadto ma więcej funkcji, tylko słabszy aparat

  • 4. Data: 2009-02-05 12:14:52
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Dnia 05-02-2009 o 11:30:46 tuti <t...@i...pl> napisał(a):

    > ja bym trochę dołożył i zainwestował w e66 - dużo, duzo lepsza od N95 -
    > nierozleci Ci się a ponadto ma więcej funkcji, tylko słabszy aparat

    Ten słabszy aparat zniósłbym, ale boję się trochę, że niejaki Marcin
    piszący w wątku "Czy warto telefon z Symbianem!!!" może mieć trochę racji
    i znowu będę szukał zasięgu na dachu ;-)

    --
    A to moja sygnaturka...