  • 1. Data: 2012-10-01 12:23:58
    Temat: Przesiadka z Androida na WP7
    Od: atm <...@v...pl>

    Interesujacy artykul:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/czy-przesiadka-andr
    oida-na-windows-phone-7-jest-mozliwa-podjalem-wyzwan
    ie.html

  • 2. Data: 2012-10-01 14:02:29
    Temat: Re: Przesiadka z Androida na WP7
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 01.10.2012 o 12:23 atm <...@v...pl> pisze:

    > Interesujacy artykul:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/10/czy-przesiadka-andr
    oida-na-windows-phone-7-jest-mozliwa-podjalem-wyzwan
    ie.html

    Jeszcze nie przeczytałem, ale dziś właśnie doszła kurierem Lumia 800 do
    porównania z Androidem 4.0.4 (z SGS3). Oczywiście sprzęty nieporównywalne,
    bo różne półki, ale zacząłem się bawić systemem i moja wstępna diagnoza: W
    ŻYCIU. Zobaczymy, co będzie dalej...

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 3. Data: 2012-10-01 14:06:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-01 14:02, Wojciech Sura wrote:

> [...]
    > nieporównywalne, bo różne półki, ale zacząłem się bawić systemem i moja
    > wstępna diagnoza: W ŻYCIU. Zobaczymy, co będzie dalej...

    Za mna tez troche chodzi Lumia 800, tak z ciekawosci. Powstrzymuje mnie
    glownie brak jakiejkolwiek wymiernej korzysci w stosunku do SGS2 czy N8,
    ktore posiadam. Aparat foto w Lumii jest slaby, nawigacje na Androida
    mam juz kupiona, w N8 ta sama co w Lumii. Musialbym przyciac sima a
    pozniej bawic sie z adapterem... nie. Poczekam co nowego przyniesie WP8.
    Wrzuc prosze swoje uwagi po pierwszych testach.

  • 4. Data: 2012-10-01 19:14:50
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > porównania z Androidem 4.0.4 (z SGS3). Oczywiście sprzęty
    > nieporównywalne, bo różne półki, ale zacząłem się bawić systemem i moja
    > wstępna diagnoza: W ŻYCIU. Zobaczymy, co będzie dalej...

    No niestety, póki WP nie dorobi się NORMALNEGO dialera, jako telefon
    będzie dla mnie słabo użyteczny.
    Sam interfejs też jest jak dla mnie zbyt "przegadany", do tego kilka
    drażniących niedociągnięć (jeden z najbardziej dotkliwych: podczas
    przeglądania www, wciśnięcie softbuttona "lupka" odpala na siłę
    wyszukiwanie BING z którego nie można się cofnąć klawiszem Back).

    M.